فرهنگ

ششصد جلد کتاب به کتابخانه عامه اهدا شد

20 حوت کابل باختر
آمریت کاپی رایت وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز ششصد جلد کتاب مختلف را به خاطر غنامندی کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی به رئیس کتابخانه عامه اهدا کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، این کتاب ها توسط نویسندگان داخلی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی طبع و شماره معیاری بین المللی کتاب (ISBN) یا شابک نیز بر روی جلد آنها درج گریده است .
وحیدالله شهرانی رئیس کتابخانه عامه اهدای این کتاب ها را گام موثر در غنامندی و افزایش منابع معلوماتی شهروندان کشور خواند و از عموم مردم خواست تا با مراجعه به کتابخانه عامه از محتویات و داشته های کتاب های متذکره بهره مند شوند.
آمریت کاپی رایت وزارت اطلاعات و فرهنگ از زمان ایجاد تاکنون بطور مجموعی 2000 جلد کتاب اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و ادبی را که شماره بین المللی کتاب نیز بر روی جلد آنها درج شده را به کتابخانه عامه اهدا نموده است.
استفاده از شماره معیاری بین المللی کتاب(ISBN) یا شابک در طبع و نشر اثر، علاوه بر آنکه مشخصات ناشر و نشریه را در سطح ملی و بین المللی به معرفی میگیرد و آثار ادبی را اعتبار بین المللی می بخشد، باعث توسعه فعالیت های ناشر و نویسنده در سطح منطقه نیز میشود و زمینه اشتراک آثار به چاپ رسیده را در نمایشگاه های بین المللی فراهم و تسهیل می نماید. نثار ایثار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا