امنیت

مشاور امنیت ملی از بین بردن لانه های دشمن در بدخشان را متعهد شد

فیض آباد 27 سنبله باختر
مشاور امنیت ملی رییس جمهوری کشور در سفر به بدخشان گفت که تمام لانه های تروریستان خارجی و داخلی در آن ولایت نابود می شود.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور در سفرش دیروز به بدخشان گفت: عملیات مشترک تصفیه یی نظامیان تا تصفیه کامل ولسوالی هایی آن ولایت از وجود هراس افگنان ادامه خواهد داشت و تمام لانه های تروریستان خارجی و داخلی در بدخشان از بین برده خواهد شد.
وی افزود که ولسوالی ها که از وجود دشمن آزاد شده اند به بازسازی و انکشاف ضرورت دارند و سعی خواهیم کرد بخش های انکشافی را تشویق کنیم تا به آن ولسوالی ها توجه بیشتر کنند.
مشاور امنیت ملی رییس جمهور گفت که به خاطر معدن لاجورد یک تولی به سطح منطقه با ظرفیت پی پی اس ایجاد خواهد شد تا امنیت معدن لاجورد و راه های منتهی کوتل توپخانه را به پاکستان، حفاظت کند و این تولی از تمام فرزندان افغانستان ایجاد خواهد شد.
در جریان عملیات منسوبان دفاعی و امنیتی کشور ولسوالی های کران و منجان ورودج و یمگان بدخشان از وجود طالبان مسلح پاکسازی شد که در جریان این عملیات بیش از چهارصد طالب مسلح داخلی و خارجی کشته شدند و دوصد طالب دیگر به روند صلح پیوستند. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا