آموزش

فیصله نهایی دررابطه با نحوه فعالیت مکاتب خصوصی درایام قرنطین به زودی اعلان می‌شود

کابل/ 5 ثور/ باختر
جلسه اضطراری رهبری وزارت معارف با نمایندگان اتحادیه مکاتب خصوصی به هدف بررسی وضعیت تعلیمات خصوصی در ایام رخصتی و حل چالش‌های موجود برگزارشد.
به گزارش آژانس باختر:  دراین جلسه دکتور محمد میرویس بلخی سرپرست وزارت ، تشریح کرد که مکاتب خصوصی شامل طرح بدیل خدمات تعلیمی است و سه سناریو برای فعالیت مکاتب خصوصی درایام قرنطین درنظر گرفته‌ شده است که به زودی فیصله نهایی در این  رابطه اعلان خواهد شد.
سرپرست وزارت  معارف گفت که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطین، حالت اضطرار حاکم شده است و ما درتلاش هستیم که با امکانات و فرصت موجود بیشترین استفاده مطلوب را در مسیر تعلیم و تربیه داشته باشیم اما نکته حایز اهمیت برای معارف این است که بخش تعلیمات خصوصی نباید فلج شود و آسیب ببیند.
دکتور بلخی افزود که وزارت معارف با درک دغدغه شاگردان و والدین نسبت به شروع دروس، طرح بدیل خدمات تعلیمی را با عنوان طرح ممد درسی در مرکز و ولایت ها  در نظر گرفته است.
در این جلسه نمایندگان مکاتب خصوصی شهر کابل مشکلات موجود در ایام قرنطین را با رهبری وزارت شریک کردند و پیشنهادهای شان  را نیز در این رابطه مطرح کردند.  احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا