سیاست

نشست مشورتی بزرگان پروان برگزار شد

چاریکار 29 جوزاباختر
نشست مشورتی بزرگان و مسوولان  پروان دیروز در آن ولایت  برگزار شد .
به گزارش خبر نگار آژانس با ختر ، در این نشست  که به  اشتراک محمد الماس زاهد  مشا ور ارشد  ونما ینده  خاص رییس جمهور در امور انسجام  ملی  ، فضل الدین عیار والی پروان  و نما یندگان مردم در شو رای ملی و شورای ولایتی  ومسوو لان نهاد های امنیتی برگزار شد ، در باره  جستجوی راهها   برای  بهبود امنیت ، تنفیذ  قانون  و ایجاد هما هنگی میان نهاد های امنیتی  بحث  و تبا دل نظر صورت گرفت.
والی پروان گفت که متعهد به  تطبیق  بر نا مه های  انکشا فی و تو سعه اقتصادی  در سطح آن ولایت می با شد و زور گو یی ، غصب زمین  های دو لتی ،  حما یت از مجرمان و قا تلان  و خود سری ها در پروان  دیگر قابل تحمل نیست و با ید این مشکلات رفع شود  .
وی  به نهاد های امنیتی هدایت داد ، افرادی را که در بی ثبا ت سا زی پروان دست دارند  دستگیر نما یند و به پنجه قا نون بسپا رند .
بعداً محمد الماس زا هد با اشاره  به وضعیت موجود  در پروان گفت :اگر دیروز باتفنگ جهاد کردیم  ،  امروز وقت آن فرا رسیده است  قلم را به دست  جوانان بدهیم  تا  وطن خود را آباد سا زند  و به نسل های بعدی این سرزمین  درس وحدت و همدیگر پذیری بیا موزانیم .
در این نشست وکلای شورای ملی  ، شورای ولایتی ، بزرگان و مسوولان نهاد های امنیتی  دید گاه ها و نظریات شا ن را  در امر بهبود امنیت  ارا ئه کردند ختم/خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا