اقتصاد

کاراستملاک جاده احمدشاه شهر قندهار آغازشد

قندهار/ باختر/ 17/ عقرب
روند استملاک جاده احمدشاهی شهر قندهار ازسوی کمیسیون موظف آغازشد.
درجلسه ای که به مناسبت آغازکار استملاک جاده احمدشاهی در شهر قندهار ازسوی مقام ولایت ، شاروال ، رییس فواید عامه و رییس اتاق های تجارت درمقام ولایت قندهار تدویر شد همایون عزیزی والی قندهار یک کمیسیون به اشتراک ارگان های ذیربط موظف ساخت تا این روند را آغازنمایند.
به گفته همایون عزیزی والی قندهار به منظور توسعه جاده احمدشاهی در شهر قندهار که از چندین سال به این طرف درپلان گرفته شده ولی کار بالای آن آغاز نمی شد .
وی افزود، بعداز ده روز کارعملی بالای وسعت بخشیدن جاده احمدشاهی آغاز خواهد شد که با عملی شدن این پروژه از یک طرف از تردد وسایط و ترافیک جلوگیری بعمل خواهد آمد و ازطرف دیگردرزیبایی شهرهم ساخت این جاده رول مهمی را بازی خواهد کرد.
شاروال قندهار دراین جلسه گفت که درقدم اول باید به خاطر استملاک جاده برای ده روز برای توسعه کاراین جاده برای کسانیکه دراطراف این سرک جابه جااند ازآن ساحه انتقال گردیده و دکاکین شان به مدت ده روز تخلیه شود.
به گفته انجنیر روشان شاروال قندهار این پروژه که هفتاد و چهار متر عرض دارد ازچهاراهی سردار مددخان آغاز شده و تا دوراهی شهر قندهار ادامه دارد یک پروژه بزرگ حیاتی و اقتصادی بوده و کارآن در مدت چهارماه آینده تکمیل و به بهره برداری سپرده خواهد شد.
ختم/ ناجیه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا