سیاستاخبارجامعه

اهدای لوح تقدیر برای والی دایکندی

نیلی ،۲۵ ثور ،باختر
عده یی از جوانان و فرهنگیان دایکندی با اهدای لوح تقدیر، از کارکرد های والی دایکندی به ویژه کاهش چشمگیر قیمت برق در شهر نیلی مرکز آن ولایت اظهار سپاس و قدردانی نمودند.
به گزارش آژانس باختر، در محفلی که به این مناسبت در مرکز دایکندی برگزار شده بود،جمعی از جوانان وفرهنگیان که به خاطر تقدیر و اظهار سپاس در دفتر کار والی آن ولایت حضور یافته بودند،از کارکرد وی به خصوص کاهش چشمگیر قیمت برق در شهر نیلی که آرزوی دیرینه باشندگان شهر نیلی بود، اظهار خرسندی نموده و حمایت شان را از والی دایکندی و امارت اسلامی اعلام نمودند .
یکتن که به نماینده گی از این جوانان و فرهنگیان صحبت میکرد در بخشی از صحبت های خود گفت: والی های زیادی در دوران جمهوریت به دایکندی آمدند و رفتند اما والی کنونی به خواست مردم و جوانان جواب مثبت داده و در کاهش قیمت برق در دایکندی که آرزوی دیرینه باشندگان شهر نیلی بود اقدام عملی کرد.
سلیمان علی بلیغ نماینده شورای علمای دایکندی نیز در بخشی از صحبت های خود در مورد فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، حکومت داری والی فعلی صحبت نمود و گفت: ما شاهد فعالیت های چشمگیر والی کنونی در دایکندی هستیم.
وی گفت که پیش از این نیز والی دایکندی یک خانواده نابینارا که از چند سال بدینسو در مرکز دایکندی زندگی میکند ،مساعدت نقدی نمود و این خانواده را از مشکلات نجات داد.
علی جان میر هزار سرپرست ریاست اطلاعات و فرهنگ دایکندی نیز در مورد حمایت والی از جوانان و فرهنگیان صحبت نموده گفت: ما شاهد حمایت والی در بخش های مختلف جوانان و فرهنگیان در دایکندی هستیم .
او افزود، والی دایکندی با اهدای یک هزار جلد کتاب در کتاب خانه عامه و تشویق جوانان خلاق در مرکز ولایت بودیم که خودش بیانگر حمایت شخص والی از جوانان و فرهنگیان در بخش های مختلف است.
حاجی عبید والی دایکندی نیز با اظهار و سپاس از جوانان و فرهنگیان گفت: هدفم خدمت برای مردم دایکندی است.
وی افزود که باید همه دست بدست هم داده تا باشد کشور خود را آباد کنیم هر کشوری نیاز به نیروی بشری جوان دارد.
در اخیرلوح تقدیر توسط جوانان به والی دایکندی اهدا گردید . خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا