امنیت

ریاست عمومی امنیت ملی عملیات‌های پیش‌گیرانه‌ در 24 ساعت گذشته انجام داده است

کابل/12حمل /باختر
ریاست عمومی امنیت ملی، به خاطرحراست از شهروندان کشور، به منظور جلوگیری از اقدامات مخرب گروه طالبان، عملیات‌های پیش‌گیرانه‌ در 24 ساعت گذشته در شماری از ولایت های انجام داده است.
دفتر مطبوعاتی امنیت ملی به آژانس باختر خبر داد، نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در عملیات‌های خاص در زون مرکز، یک شبکه‌ نه نفری طالبان را از مربوطات میدان وردک بازداشت کرده است.
همچنان این نیروها،  عملیات هدف‌مند را  بالای یک دیپوی سلاح و مهمات طالبان در منطقه‌ دره تیزین ولسوالی سروبی وهمچنان عملیات دیگری را  در دشت خشک کهنه ولسوالی خاک جبار کابل راه اندازی کرد.
نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در هلمند،  عملیاتی را بالای قرارگاه ملاانارگل یک تن از قومندانان گروه طالبان در مربوطات ولسوالی مارجه هلمند انجام داد.
در نتیجه این عملیات‌ها، بیشتر از صد حلقه ماین ضد وسایط، بیش از هزاران کیلوگرام مواد انفجاری، بیشتر از ده‌ها حلقه ماین بوشکه‌ یی، نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، کشف و ضبط شد.
همچنان بیشتر از پنج قرارگاه طالبان تخریب شده است  و 9 جنگجوی تروریست نیز بازداشت شدند.
طالبان در سه ولایت هلمند، کابل و میدان‌ وردک درصدد بودند که  عملیات‌های گسترده‌ یی علیه مردم ملکی، تاسیسات عام المنفعه و نیروهای دفاعی و امنیتی کشور انجام دهند که با درایت و هوشیاری نیروهای ریاست امنیت ملی، این توطئه کشف و خنثی  شد.احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا