صحت

رهبری وزارت صحت عامه بر تدابیر پیشگیری از شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور تاکید کرد

کابل/ 29 اسد/ باختر
داکتر احمد جواد عثمانی٬ سرپرست و نامزد وزیر وزارت صحت عامه، امروز از طریق ویدیوکنفرانس با رییسان صحت عامه ده ولایت به آنان هدایت داد تا آمادگی کامل برای پیشگیری از شیوع موج دوم ویروس کرونا در تمام مراکز صحی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ داکتراحمد جواد عثمانی در کنار بررسی چالش‌های صحی ولایت ها، هدایاتی را که در نشست قبلی به شماری از مسوولان ادارات صحی داده بود٬ ارزیابی کرد و از اجراات آنان اطمینان حاصل کرد.
وی از تمام ریاست‌های صحت عامه ولایت ها  خواست تا روزشنبه پیشنهادهای شان را در پیوند به نصب سیستم آکسیجن در شفاخانه‌ها مطابق با نیازمندی از طریق ایمیل به ریاست صحت عامه همآهنگی ولایت ها ارسال کنند تا روند داوطلبی آن آغاز شود.
افزون بر این، سرپرست وزارت صحت عامه، به مسوولان ریاست‌های صحت عامه ولایت ها هدایت داد تا کارمندان شفاخانه‌های کرونا را مطابق با تعداد بیمار استخدام کنند و از تعیین افراد اضافی خودداری کنند.
از سوی هم، داکتر عثمانی از حمایت بانک جهانی در پیوند به تمدید قرارداد که قرار است بانک جهانی بخش مبارزه با کرونا را در افغانستان تا 6 ماه دیگر نیز تمدید کند خبرداد. مومنه احمدیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا