ورزش

اعضای تیم سنوکر افغانستان باکسب لقب قهرمانی به کشور بازگشتند

 

تیم ملی سنوکر کشور که به تاریخ 27 اپریل به منظور اشتراک در 29 مین دور مسابقات آسیایی عازم کشور پاکستان گردیده بود ، امروز با کپ قهرمانی این مسابقات به کشور برگشت نمود.

 یک منبع خبری کمیته ملی المپیک به آژانس باختر خبرداد.

دراین مسابقات از افغانستان دوورزشکار ، صالح محمد محمدی و رییس خان سن زی همراه با یک نفر رییس تیم اشتراک نموده بودند که مسابقات در 27 اپریل درشهر کراچی پاکستان برگزار گردیده بود وورزشکاران افغانی دردور اول مسابقات که به سیستم لیگ برگزار گردیده بود ، به دور دوم راه بیابند و در کتگوری 16 بهترین انتخاب گردیدند که رییس خان سن زی در گروپ 16 بهترین در سیمی فاینل با ورزشکار کشور چین رو درروشد ، اما دربرابر ورزشکار چینی مغلوب شد.

 صالح محمد محمدی توانست در گروپ 16 بهترین ورزشکاران کشورهای منگولیا ، ایران وپاکستان را شکست دهد و دردور دومی راه یابد و با ورزشکارهانگ کانگي مقابل شد ، که ورزشکار هانگ کانگرا 4/0 شکست دادو ازجمله 8 بهترین انتخاب گردید .

درگروپ 8 بهترین ورزشکار ایرانی را 1/5 شکست و در سیمی فاینل با ورزشکار چینی که رییس خان سن زی را شکست داده 6/3 شکست و در دور نهایی راه یافت .

درفاینل این مسابقات صالح محمد صالح با ورزشکار کشور عربستان سعودی مقابله نمود که از 13 فرم توانست 7 فرم را از آن خود سازدو کپ قهرمانی 29 دور مسابقات آسیایی منعقده شهر کراچی کشور پاکستان را به کشور افتخار بیاورد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا