سیاست

نهادهای مردمی و مدنی می تواند نقش مهمی در کاهش فاصله میان مردم وحکومت ایفا نمایند

 

كابل باختر 5 حوت

رئیس و اعضای شورای اجتماعی و فرهنگی فرهنگ سرا بعد ازظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهور دیدار نمودند.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر:

اعضای شورای اجتماعی و فرهنگی فرهنگسرا که متشکل از جوانان تحصیل کرده از ولایتهای مختلف می باشند در دیدار با محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور برخی از مشکلات نهادهای اجتماعی و فرهنگی را با معاون رئیس جمهور در میان گذاشته و همچنین دیدگاهها و پیشنهادات شان را در مورد چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 2104 عنوان نمودند.

این شورا که متشکل از نهادهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی مختلف می باشد اظهار داشتند که در بخشهای آموزشی، سمعی و بصری و نیز فرهنگی در حال فعالیت می باشند و خواهان حمایت دولت از این گونه نهادهای مدنی و مردمی شدند. دیدار کنندگان همچنین فصل جدید را در افغانستان یک دوران طلایی در کشور عنوان نموده و بر حمایت شان از دستاوردهای آن تاکید نمودند.

در این دیدار محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای شورای اجتماعی و فرهنگی فرهنگسرا اظهار داشت که نهادهای مردمی و مدنی می تواند نقش مهمی در کاهش فاصله میان مردم وحکومت ونیز کمک به رشد و ترقی کشور ایفا نمایند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در فصل جدید یک فضای نسبتاً خوب برای رشد و ترقی همه مردم افغانستان مهیا شده است تصریح نمود که همه با هم باید در جهت قوام آن تلاش نماییم. معاون رئیس جمهور نقش جوانان را در چگونگی ترسیم آینده کشور برجسته عنوان نمود و اضافه نمود که با یک دید ملی  باید  به استقبال از سال 2104 و انتخابات ریاست جمهوری برویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا