جامعه

داکتر عبدالله : تلاش برای رهایی 31 هموطن ربوده شده با جدیت ادامه دارد

کابل باختر/ 17/ حمل
رییس اجرائیه حکومت جمهوری اسلامی افغانستان میگوید که دولت مسئله 31 هموطن ما را که در قید افرادمسلح درولایت زابل اند با جدیت تعقیب میکند .
به گزارش آژانس باختر ، داکتر عبدالله عبدالله که درنشست نوبتی شورای وزیران امروزسخن می گفت: اظهار داشت رنج و نگرانی خانواده ها که عزیزان شان ربوده شده اند قابل درک است .
او گفت، دولت از اولین ساعات این حادثه، مسئله را با جدیت دنبال میکند.
داکتر عبدالله علاوه داشت که نمی خواهد روی جزئیات اقدامات صحبت نماید که دراین خصوص صورت گرفته مگر اقدامات جدی برای رهایی شان صورت گرفته است .
رییس اجرائیه یاد آور شد که درخصوص آزادی هموطنان ربوده شده ما درسه مورد اقدامات صورت گرفته است او درباره موارد یاد شده وضاحت نداد ، مگر گفت ما بخاطر مصئونیت ربوده شدگان و محرمیت مسایل نمی توانیم دراین مورد بحث کنیم .
رئیس اجراییه یاد آور شد که اقدامات دولت دربالا ترین سطح آن قراردارد و رهایی مصئون و باسلامت هموطنان ما یک هدف است که ما باید به آن برسیم .
31 هموطن ما بتاریخ 5 حوت سال گذشته ازمسیر قندهار – کابل ازولسوالی شاه جوی زابل ربوده شدند .
گفته میشود که طالبان آنان را به چند دسته  کوچک تقسیم و درمناطق کوهستانی نگهداری میکنند.
داکتر عبدالله درنشست شورای وزیران روی مشکلات جاری آژانس خبری باختر نیز تماس گرفت وی ضمن آنکه از آژانس باختر به عنوان یک نهادملی یاد کرد تاکید نمودکه باید به مشکلات موجود درآژانس باختر رسیدگی شود.
وی به مسوولان وزارت های اطلاعات و فرهنگ و مالیه وظیفه سپرد که امروز با هم نشست را برگزاروروی حل مشکلات موجود درآژانس باختر به یک نتیجه برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا