سیاست

معاون دوم ریاست اجرائیه : حمایت مردم سرمایه ارزشمند برای ملت و نظام است

کابل باختر 19 میزان
شماری از معززین، بزرگان و متنفذین ولایات کابل، غزنی و میدان وردک امروز با محمد محقق معاون دوم ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان حمایت قاطع شان را از حکومت وحدت ملی اعلام نمودند.
به گزارش آژانس باختر، قاضی عبدالباسط بختیاری رئیس دیوان حقوق عامه استیناف کابل همراه با قضات محاکم مرکز و ولایات، مجمع حامیان وحدت، مجمع شورای فرهنگی اقوام احسان تیمور ولسوالی بهسود ولایت وردک، شورای جوانان حزب وحدت، مردم پشی ولایت غزنی، اهالی منطقه چهل دختران کابل، شبکه جوانان حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و شورای مردمی ولسوالی قره باغ ولایت عزنی در دیدار با محمد محقق معاون دوم ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، ضمن استقبال از تشکیل حکومت وحدت ملی حمایت قاطع شان را از حکومت جدید جمهوری اسلامی افغانستان اعلام نمودند.
در این ملاقات چند تن به نمایندگی از مردم مناطق یاد شده صحبت نموده تعهد سپردند که از هیچ نوع همکاری با حکومت دریغ نخواهند کرد. آنها همچنین مشکلات محیطی شان را نیز مطرح نموده اظهار امیدواری نمودند که در سایه حکومت جدید مشکلات مردم از ناحیه امنیت و راه های مواصلاتی رفع گردد.
معاون ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان نیز در صحبت های خود ضمن قدردانی از پیشتیبانی قاطع مردم از حکومت گفت: حمایت مردم سرمایه ارزشمند برای ملت و نظام جمهوری اسلامی افغانستان است.
محقق با اشاره به مشکلات مردم از ناحیه امنیت و راه های مواصلاتی تاکید کرد: حکومت وحدت ملی تمام تلاش خود را برای تامین امنیت، حکومت داری خوب و خدمت به مردم افغانستان به کار خواهد بست.
در روز های گذشته نیز گروه های بزرگ مردمی در دیدار با محمد محقق معاون دوم ریاست اجراییه حمایت و پشتیبانی شان را از حکومت جدید اعلام نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا