فرهنگ

معین امورجوانان و روسای افغان فلم و نظارت برنشرات ، معرفی شدند

کابل باختر29 ثور
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز معین امورجوانان، رییس نظارت برنشرات و رییس افغان فلم  را به مسوولان و کارمندان این وزارت معرفی کرد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، درمحفلی که به این مناسبت به حضورداشت هیئت رهبری و کارمندان وزارت اطلاعات وفرهنگ وشماری از مسوولان دولتی برگزارشد، نخست احمدضیا انوری رییس منابع بشری وزارت اطلاعات وفرهنگ حکم های رییس جمهور کشور مبنی برتقرر محمد اجمل شاهپوربه حیث معین امورجوانان ، صحرا کریمی به حیث رییس افغان فلم ، سید جعفرراستین به حیث رییس نظارت برنشرات و همچنان فاروق الله عظیمی به حیث رییس اطلاعات وفرهنگ ولایت تخار را ، خواند.
بعد حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ تغییرو تبدل را دراداره یک امرمعمول دانست و گفت : " وزارت اطلاعات وفرهنگ در چهار استقامت ، ایجاد مطبوعات کثرت گرا، آزاد و قابل دسترسی مردم درسراسرکشور، حفظ و حمایت ازمیراث های فرهنگی و تحویل دهی آن به نسل های بعدی به منظوررشد خلاقیت فرهنگی ، احیا و انکشاف توریزم و جلب سیاحان به خاطربازدید ازساحات توریستی و ایجاد زمینه پیشرفت برای جوانان و تشویق آنان درعرصه های مختلف، کار می کند.  "
حسینه صافی خاطرنشان کرد که به این منظورامروز مقرری های تازه در وزارت اطلاعات وفرهنگ صورت گرفت وگفت : " امیدوارم که با این مقرری ها ما شاهد تحول درعرصه های کاری وزارت اطلاعات وفرهنگ باشیم ."
همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ازکارکردهای داکترکمال سادات معین پیشین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ به نیکی یاد کرد و پست های جدید را  برای محمد اجمل شاهپوربه حیث معین امورجوانان ، صحرا کریمی به حیث رییس افغان فلم و سید جعفرراستین به حیث رییس نظارت برنشرات را به آنان تبریک گفت.
دراین محفل اسدالله عمرخیل والی اسبق کندز نیز درصحبتی از رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ و رییس جمهور کشوربه خاطر مقرری های جدید تشکرکرد.
دراخیر معین امورجوانان ، رییس افغان فلم و رییس نظارت برنشرات درصحبت های شان ازاعتماد رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ و دولت تشکر کردند.
آنان درکنارآن که راهکارهای شان را بیان کردند، تعهد سپردند که مطابق به برنامه های وزارت اطلاعات وفرهنگ و به خاطربهبود امورازهیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی ورزند. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا