سیاست

شماری از جوانان و ورزشکاران در ملاقات با احمدضیا مسعود از بی عدالتی ها سخن گفتند

کابل باختر 22 جدی
شماری از جوانان که تازه از موسسات تحصیلات عالی فارغ شده اند شاکی اند که در استخدام کارمندان خدمات ملکی، ظرفیت و شایسته سالاری در نظر گرفته نمی‌شود.
به گزارش آژانس باختر، شماری از این جوانان که با احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور حکومتداری خوب ملاقات نمودند ، آن‌ها وجود اشخاص با نفوذ را در تعیین و تقرر کارکنان خدمات ملکی چالش‌زا عنوان کرده بیان داشتند که روند حکومتداری خوب با گماشتن کارمندان به واسطه و رابطه، به بحران می‌رود. آن‌ها افزودند این روحیه سبب افسرده‌گی برای قشر جوان تحصیل گردیده شده است.
احمدضیا مسعود در جواب بیان داشت که مشکلات فرا-راه جوانان کشور محسوس بوده، تلاش‌ها وجود دارد تا زمینه اشتغال برای آنان مساعد گردد.
وی یاد آور شد  که ظرفیت جذب کارمندان در نظام اداری کشور محدود بوده و متاسفانه سکتور خصوصی هم در فراهم سازی کار برای جوانان نتوانسته برنامه‌های عملی را روی کار آورد.
نماینده‌ی فوق العاده‌ی رئیس جمهور همچنان نقش فعال جوانان را در اصلاح و تغییر مٌمد خوانده افزود قشر جوان است که می‌تواند آینده کشور را بدست گیرد و با ارایه نظریات و پیشنهادهای سودمند شان دولت را در راستای آوردن اصلاحات و حکومتداری خوب، تامین امنیت و ایجاد اشتغال کمک نماید.
از سوی هم شماری ورزشکاران در دیداری با احمدضیا مسعود خواهان رسیده‌گی به مشکلات شان از جمله تامین عدالت و شایستگی در حضور به مسابقات شدند.
نماینده‌ی فوق العاده‌ی رییس جمهور با ابراز قدردانی از عملکرد ورزشکاران طی سالیان گذشته که افتخارات بزرگ ورزشی را در سطح جهان برای افغانستان کسب نمودند بیان داشت که آن‌ها تلاش دارند تا برای کشور شان افتخار کسب کنند.
بر مبنای  یک خبر دیگر شماری از بزرگان و موسفیدان ولایت خوست در ملاقات با نماینده‌ی فوق العاده‌ی رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب پارۀ از مشکلات محیطی شان را مطرح و خواستار رسیده‌گی به آن‌ها شدند.
آن‌ها گفتند که همه اقوام ساکن کشور آرزوی شان این است که فرش نابسامانی‌ها و بی‌امنی از کشور برچیده شود تا مردم در شرایط امن و ثبات بتوانند به زنده‌گی شان ادامه دهند. آن‌ها همچنان وعده هرگونه همکاری در حمایت از برنامه‌های دولت را ابراز داشتند. نماینده‌ی فوق العاده‌ی ریئس جمهور غرض رسیدگی  به عرایض آن‌ها هدایات لازم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا