فرهنگ

کارگاه آموزشی ، ارتقاء ظرفیت مسلکی کارمندان موزیم ملی خاتمه یافت

 کابل باختر/ 31/اسد
کارگاه آموزشی( ارتقاء ظرفیت مسلکی کارمندان موزیم ملی ) که سه روز قبل آغاز گردیده بود امروز با توزیع تصديقنامه برای شاملان این کارگاه خاتمه یافت.
به گزارش آژانس باختر ، سید مصدق خلیلی معین فرهنگی وزارت اطلاعات و فرهنگ که در مراسم پایانی کارگاه ارتقاء ظرفیت مسلکی کارمندان موزیم ملی سخن میگفت اظهار داشت : برگزاری این کارگاه جز شش برنامه بود که قبلاً میان وزارت اطلاعات و فرهنگ و سازمان آیسیسکو پیرامون برگزاری آن توافق شده بود . درجریان کار، کارگاه شاملان توانستند با شیوه های مختلف موزیم داری بخصوص چگونگی استفاده از تکنالوژی جدید را دربخش موزیم داری آشنا شوند .
وي برگزاری این کارگاه را گامی دیگر در راستاي ظرفیت سازی دروزارت اطلاعات و فرهنگ توصیف نمود و آن را فرصت و زمینه برای کارکنان موزیم های محلی در ولایات خواند که میتوانند در وجود چنین کارگاه ها با معیار های نوین موزیم داری آشنا شوند.
ضمناً معین فرهنگی وزارت اطلاعات و فرهنگ پیرامون شماری دیگر از برنامه های آن وزارت معلومات داد که برهمکاری آیسیسکو عملی خواهد شد که برگزاری سیمینار در رابطه به شخصیت حکیم سنایی شامل آن است.
داکتر سید عباس صدری مدیر دفتر منطقه یی آیسیسکو – تهران ضمن سخنرانی از ادامه همکاری آن سازمان با وزارت اطلاعات و فرهنگ اطمینان داد.
ضمناً پیشنهاد نمود تا چگونگی حراست از میراث های فرهنگی جز نصاب تحصیلی معارف و در وزارت تحصیلات عالی افغانستان گردد.
قابل ذکر است که در کارگاه آموزشی ارتقاء ظرفیت مسلکی کارمندان موزیم ملی سی تن از کارمندان بخش مرکزی و ولایتی موزیم ملی شرکت داشتند که با توزیع تصديقنامه برای شاملان و اهدای تحفه برای عباس صدری نماینده آیسیسکو در کابل خاتمه یافت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا