امنیت

بزرگان قومی : سربازان متجاوز باید مجازات شوند

پارون 28 دلوباختر
یک روزپس از ربوده شدن یک نرس دختر ازشفاخانه درنورستان توسط سربازان پولیس ، بزرگان قومی این ولایت خواهان دستگیری ومجازات مهاجمان شدند.
حوالی ساعت یازده شب دوشنبه ده سربازپولیس درحالیکه لباس شخصی به تن داشتند بریک شفاخانه در ولسوالی وانت وایگل نورستان حمله کرده پس از بستن داکتران وکارکنان صحی این مرکز یک نرس دختر را باخود بردند.
این نرس دختر روزگذشته با مداخله مردان خشمگین محل ازچنگ سربازان مهاجم رها ساخته شد اما گزارش ها حاکیست که وی  مورد تجاوز  این سربازان قرارگرفته است.
گل نبی یک بزرگ قومی ولسوالی وانت وایگل ولایت نورستان درگفتگو با آژانس باخترخواهان گرفتاری ومجازات تمامی سربازان مهاجم براین دختر جوان شد.
اوگفت " ازدولت می خواهیم که تمام سربازان متجاوزرا گرفتارکند وسخت مجازات کند تا دیگرکسی جرات نه کند به دختر مردم به خصوص کسی که در خدمت مردم قراردارد به چشم بد ببیند."
درین حال جنرال عبدالباقی نورستانی قوماندان امنیه نورستان تجاوز براین نرس دختر توسط سربازان مهاجم را رد می کند ومی گوید که چهارنظامی مهاجم قبل ازاینکه براین دختر جوان تجاوز کنند گرفتارشدند.
جنرال نورستانی به آژانس باخترگفت که سربازان مهاجم براین دخترجوان مجازات خواهند شد.
ازسوی دیگر فیض محمد میرزا زاده معاون والی نورستان درتماس با خبرنگار ما در شهرپارون مرکزنورستان تجاوز  سربازان پولیس براین نرس زن را تایید کرد وگفت که تحقیقات گسترده ای دراین زمینه آغازشده است.
اووعده داد که نظامیان مهاجم به زودی مجازات خواهند شد.
با این حال باشنده های محل مسوول پولیس ولسوالی وانت وایگل را نیز دراین تجاوز دخیل می دانند اما این مقام امنیتی دست داشتن دررویداد تجاوز براین نرس زن را رد می کند.
برخی گزارش هایی نیز وجود دارد که این سربازان به درخواست قوماندان پولیس وانت وایگل این نرس زن را ربوده اند تا اورا به نکاح خود در آورد اما این افسرامنیتی تاکنون دراین باره چیزی نه گفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا