جامعه

قزاقستان یکصدو چهل وپنج تن مواد غذائی به ولایت سمنگان مساعدت کرد

ایبک / باختر/ 10/ جوزا
یکصدو چهل و پنج تن مواد غذایی ازسوی کشورقزاقستان امروز برای دو هزار و پنجصد خانواده فقیر و بی بضاعت ولایت سمنگان توزیع گردید.
رجب علی یوسفی رییس مبارزه با حوادث ولایت سمنگان به آژانس باختر گفت : این مواد غذائی ازکمک های کشور قزاقستان میباشد که به جانب دولت اسلامی افغانستان مساعدت گردیده است.
به گفته منبع، سهمیه که ازطریق وزارت زراعت و آبیاری به ولایت سمنگان داده شده مقدار یکصدو چهل و پنج تن موادغذائی بودکه شامل 120 تن آرد و بیست تن روغن مسکه میباشد.
یوسفی گفت، این مواد را برای دوهزار و پنجصد خانواده فقیر شامل معیوبین ، بیوه زنان واجیران خدماتی و خانواده هائیکه نان آور خانه ندارند برای ولسوالی حضرت سلطان وایبک مرکز سمنگان توزیع کردند.
ازسوی هم انجنیر محمد اسلم دانا رییس اداره زراعت وآبیاری سمنگان از مساعدت کشور قزاقستان اظهار امتنان نموده گفت: آنان موادمتذکره را برای کسانی توزیع نمودندکه قبلاً این افراد توسط هیئت شناسائی و سروی شده بود و به اساس طرزالعمل وزارت زراعت و آبیاری برای هر خانواده پنج کیلو گرام روغن مسکه و پنجاه کیلوگرام آرد توزیع گردید.
درهمین حال تعدادی ازکسانیکه ازاین کمک ها مستفید شدند از مساعدت یاد شده قدردانی نموده و خواهان کمک های هرچه بیشتر موسسات بین المللی گردیدند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا