سیاست

پیام تسلیت وزیر امور خارجه به مناسبت شهادت عزیز غنی جان، مسئول بخش تشریفات ریاست جمهوری در ریاست تشریفات وزارت امور خارجه

کابل10 حمل باختر
با تأثر و اندوه فراوان، اطلاع یافتم که عزیز غنی جان دیپلومات جوان و مسئول بخش تشریفات ریاست جمهوری در ریاست تشریفات وزارت امور خارجه، پس از چاشت دیروز در شهر مزار شریف به شهادت رسید.
شادروان عزیز غنی جان، به عنوان یک دیپلومات جوان، دانا، ورزیده و متعهد، طی سالیان مأموریت اش در وزارت امور خارجه توانمندی و شایسته گی ویژه ی را به نمایش گذاشته بود.
غنی جان که تحصيلات عالی اش را تا درجه ماستری در رشته روابط بين الملل به اتمام رسانده بود، با صفات حمیده، برخورد نیکو خویش توجه مقامات و کارمندان وزارت امور خارجه را بخود معطوف داشته و به  عنوان یک جوان خوش نام و مؤدب، از محبوبیت خاصی برخوردار بود. 
مراتب تسلیت خویش را به خانواده و اقارب آن زنده یاد و منسوبین وزارت امور خارجه ابراز داشته، شهادت نا به هنگام وی را برای دستگاه دیپلوماسی کشور یک ضایعه می دانم.
از بارگاه ایزد متعال، برای غنی جان شهید بهشت برین، به بازماندگان، دوستان و همکارانش صبر جمیل استدعا نموده و به  دشمنان سفاکش روسیاهی دنیا و آخرت را خواهانم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا