فرهنگ

گشایش نمایشگاه عکس از خبرنگاران شهید درهرات

شهرهرات 28 باختر
از بیست و هفتم حوت روز ملی خبرنگار دیروز از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ در شهر هرات با نمایش عکس از خبرنگاران تجلیل و گرامیداشت شد.
در این نمایشگاه  حدود چهل پرتره  از شهدای خبرنگار که در رویدادهای مختلف در سطح کشور به شهادت رسیدند، به معرض نمایش گذاشته شده است.
نوراحمد کریمی آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ و مسوول برگزاری این نمایشگاه هدف از برپایی آنرا گرامی داشت از تلاش های خستگی ناپذیراصحاب رسانه یی که شب وروزسرگرم انعکاس دادن  واقعات اند عنوان کرد و گفت: " درین نمایشگاه در کنار عکس هایی از شهدای راه آزادی، پیشکسوتان عرصه رسانه یی ومطبوعات چاپی درحوزه غرب به نمایش گذاشته شده است.
در همین حال فهیم دشتی مسوول اتحادیه ژورنالیستان روز خبرنگار برای تمام اصحاب رسانه تبریک گفت و خاطر نشان کرد که از دونیم سال بدینسو کمیته امنیت و مصونیت خبرنگاران به هدف تامین امنیت بهتر خبرنگاران در ولایات ایجاد گردیده است که در آن قضایای خشونت ثبت و از طریق نهاد های حامی رسانه ها، نهاد های امنیتی رسیدگی صورت می گیرد.
این نمایشگاه با چهل قطعه عکس از شهدای راه آزادی و پیشکسوتان عرصه خبرنگاری به مدت سه روز بر روی عموم باز می باشد.ختم/حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا