سیاست

رئیس جمهور غنی با شماری از بزرگان ولایت پکتیکا دیدار کرد

کابل باختر 8 ثور
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز با شماری از بزرگان، علمای دینی و جوانان ولایت پکتیکا در ارگ دیدار نمود.
در این دیدار که داکتر محمد اکرم خپلواک نماینده خاص رئیس جمهور در امور سیاسی و نمایندگان مردم پکتیکا در ولسی جرگه نیز حضور داشتند، ابتدا سناتور محمد حسن، ملک اصغر و قاضی محمد سعید به نمایندگی از دیگران صحبت نمودند.
آنان به رئیس جمهور پیشنهاد نمودند که به منظور بررسی حملۀ هوایی قوای ائتلاف که به گفته آنان به تاریخ ۱۷حمل سال جاری در ولسوالی گومل ولایت پکتیکا صورت گرفت، در این حمله ۱۷ تن از مردم ملکی به شهادت رسیدند، یک هیئت با صلاحیت اعزام گردد.
رئیس جمهور غنی پس از استماع صحبت‌های آنان، بخاطر حادثۀ یاده شده به بزرگان ولایت پکتیکا تسلیت گفت. وی اضافه کرد که غم شما غم من است و مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های قربانیان حادثه مذکور نیز ابراز نمود.
رئیس جمهور کشور گفت به منظور بررسی حادثۀ متذکره، به زودترین فرصت هیئتی به ساحه اعزام خواهد شد تا در روشنایی نتایج هیئت، از خانواده‌های قربانیان مواظبت گردد و به زخم‌های آنان مرهم گذاشته شود.

رئیس جمهور از مبارزه و قربانی مردم پکتیکا بخاطر دفاع از کشور مخصوصاً در زمینه حفاظت از مناطق سرحدی یاد نموده، گفت که شما همواره با صداقت، شجاعت و عزت از مناطق سرحدی دفاع و حفاظت نمودید.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا