اخباراقتصاد

شماری از پیشه‌وران و دُکان‌داران مشکلات شان را با سرپرست وزارت صنعت و تجارت شریک کردند

کابل / 17 عقرب / باختر

رییسان اصناف اتاق پیشه‌وران و دُکان‌داران شهرکابل در دیدار با نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت خواهان رسیدگی به مشکلات شان شدند.

بر اساس معلومات وزارت صنعت و تجارت به آژانس باختر؛ در این دیدار رییسان اصناف این اتاق، ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت صنعت و تجارت در مورد رسیدگی به مشکلات و پیشنهاهای‌ آنان، در رابطه به تصدیق مهارت، ایجاد شهرک‌ها برای اتاق پیشه‌وران و دُکان‌داران، مسدود بودن مال‌های شان در گمرکات، پرداخت بل برق کارخانه‌های شان و تحویلی‌های کارخانه‌‌داران و دُکان‌داران بحث کردند.

هم چنان نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت پس از شنیدن نظریات و پیشنهادهای آنان گفت: مروج کردن پول افغانی در خرید و فروش داخلی از پیشنهادهای شما بود که نتیجه آنرا عملاً شاهد استید و بار دیگر به شما وعده می‌دهم که مطابق آجندای شورای‌ وزیران و شورای عالی اقتصادی، تمام موضوعات تان در این شوراها مورد بحث قرار خواهد گرفت و به مشکلات و پیشنهادهای تان رسیدگی خواهد شد.

عزیزی از رییسان اصناف اتاق پیشه‌وران و دُکان‌داران شهرکابل خواست که پیشنهادها و نظریات شان را به گونۀ کتبی با وزارت صنعت و تجارت شریک کنند و در صورت ضرورت دو تن را به شورای‌ وزیران و شورای عالی اقتصادی معرفی کنند تا به مشکلات‌ شان به گونۀ جدی رسیدگی شود.

پیش از این نیز نشستی میان سرپرست وزارت صنعت و تجارت و رییسان اصناف اتاق پیشه‌وران و دُکان‌داران شهر کابل برگزار شده بود که در نتیجه به برخی از مشکلات آنان رسیدگی صورت گرفت است.

وهاج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا