امنیت

تاکید شهروندان بغلان بر تداوم عملیات های شبانه

پلخمری 31 حمل باختر
شماری از فعالان نهادهای جامعه مدنی و باشندگان ولایت بغلان با ابراز نگرانی از تشدید یک سلسله نا امنی در این ولایت، از انجام عملیات موفقانه شبانه در دند غوری شهر پلخمری استقبال نمودند.
فرهاد فروتن یک تن از فعالان نهادهای جامعه مدنی در بغلان به خبرنگار آژانس باختر از تشدید یک سلسله نا امنی ها در بغلان ابراز نگرانی کرد و افزود که روز به روز امنیت رو به خرابی بوده، از سوی دیگرعملیات های شبانه که بر علیه هراس افگنان و قرارگاه های شان از اهمیت خاص برخودار است، قطع گردیده است.
وی افزود: در جریان هفته گذشته عملیات موفقانه شبانه در ساحه احمدزی دندغوری که منجر به کشته شدن مولوی لعل والی نام نهاد طالبان برای بغلان همراه با افرادش گردید، استقبال نمود و بر تدوام عملیات شبانه در برابر هراس افگنان در بغلان تاکید ورزید.
سید صدیق یک تن از متنفذین در شهر پلخمری از امنیت به حیث مبرم ترین نیازمندی مردم یاد نمود وگفت، عملیات های شبانه با نیروی کم، مصارف کم و زمان کمتر صورت میگیرد که به مخالفان ضربات کوبنده وارد و تهدیدهای امنیتی را کاهش میدهد.
جنرال اکرم الدین سریع قوماندان امنیه بغلان با ابراز آمادگی در امر تامین ساختن امور امنیتی شهروندان پلخمری از تداوم عملیات های تصفیوی شبانه در بغلان خبر داد و گفت: به منظور مساعد ساختن شرایط زندگی به مردم این ولایت و سرکوب هراس افگنان، عنقریب عملیات تصفیوی گسترده در بغلان دو باره آغاز و ساحات از دست رفته دندغوری، دند شهاب الدین، ولسوالی دهنه غوری را آزاد خواهیم کرد.
در عملیات اخیر سی و سه هراس افگن به شمول مولوی لعل والی نام نهاد طالبان برای بغلان، با ده تن از قوماندانان آنان در ساحه دندغوری کشته شدند و شمار دیگر آنها زخمی و یا گرفتار گردیده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا