جامعه

برنامه حمایت مردمی “وطن‌دار” به هرات رسید

شهرهرات ۲۳ سرطان باختر
همایش بزرگ فرهنگی "وطن‌دار" با اشتراک جوانان نزدیک به بیست ولایت کشور این بار در هرات برگزار شد.
مسوولان این برنامه هدف از راه‌اندازی این نشست ها و همایش‌ها را عبور از مرزهای قومی، ارتقای ظرفیت جوانان در حل منازعات و اختلاف متعدد در میان شهروندان، تبادل افکار و ایجاد همدلی میان شهروندان کشور عنوان می کنند.
این همایش فرهنگی که زیر نام "وطندار" برگزار شده است برای سه روز در هرات ادامه می یابد و جهت شناسایی و دریافت معلومات بیشتر فرهنگ‌های مردمان کشور در ولایت های مختلف برنامه‌های میز گرد و یا اجتماعی و فرهنگی شان ادامه خواهد یافت.
حضرت وفا یکی از برگزارکنندگان این برنامه می‌گوید: "وطندار" یکی از برنامه‌های حمایت‌های مردمی است که تا کنون در بلخ، ننگرهار، بامیان و اکنون در هرات برگزار شده است.
وفا، هدف عمده از برگزاری این همایش‌ها را تقارب دیدگاه‌ها، گسترش روابط اجتماعی، ترویج و نهادینه ‌سازی صلح اجتماعی میان شهروندان درنقاط مختلف کشور می‌داند.
همچنان، احمدالله وریک یکی از اعضای برنامه وطندار که از نورستان اشتراک دارد، این همایش‌ها و مجالس را کامیاب‌ ترین برنامه‌ یی می‌داند که در کشور به منظور زدودن تفاوت دیدگاه‌ها و  ایجاد همد‌لی دایر شده است تا در کنار آن روابط اجتماعی گسترده در میان شهروندان نقاط مختلف کشور نهادینه شود.حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا