سیاست

درجلسه کمیته قوانین شورای وزیران روی تعدیل برخی قوانین و مقرره ها بحث شد

کابل باختر 30 ثور

جلسه نوبتی کمیته قوانین شورای وزیران پیش از چاشت امروز به ریاست مارشال محمدقسیم فهیم، سرپرست ریاست جمهوری در قصر گلخانۀ صدارت بر گزار گردید.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر داد، مارشال فهیم در آغاز این جلسه روند تدقیق قوانین را در جلسات کمیته قوانین شورای وزیران پر اهمیت خوانده افزود که بررسی همه جانبه قوانین به معنای توجه به مشکلات مردم و کسانی است که به قوانین کشور ما استناد می ورزند.

در جلسه امروزی وزیر عدلیه به ترتیب نیازمندی ها و سوابق برخی از قوانین و مقرره ها را برشمرد که تشخیص شده است باید مورد تعدیل و تزئید قرار گیرند.

سپس موصوف مطابق اجندا طرح های مقرره تنظیم اجراات و فعالیت های و زارت انکشاف شهری، ضمیمه شماره چهار قانون محصل خدمات شهری، تعدیل مواد چهارم، هفدهم و ضمیمیه شماره یک محصول خدمات شهری وطرح اساسنامه انستیتیوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی را به ترتیب به جلسه ارایه نمود.

هریک از طرح های یاد شده مورد دقت و غور قرار گرفت و پیرامون آنها نظریات و یشنهادات مشخصی ارایه گردید.

جلسه پس از بررسی های لازم طرح های مقرره تنظیم اجراات و فعالیت های و زارت انکشاف شهری، ضمیمه شماره چهار قانون محصل خدمات شهری، تعدیل مواد چهارم، هفدهم و ضمیمه شماره یک محصول خدمات شهری را با تعدیل و ایزادایتی مورد تائید قرار داده و آنرا غرض تصویب به شورای وزیران محول داشت.

جلسه همچنان طرح اساسنامه انستیتیوت تکنالوژی معلوماتی و مخابراتی را در پرنسیب تائید نموده ، کمیته ای را زیر نظر وزیر عدلیه و عضویت نماینده گان وزارت های  تکنالوجی معلوماتی و مخابرات، تحصیلات عالی، اقتصاد و محمد اشرف رسولی وزیر مشارو در امور عدلی و حقوقی را موظف نمود تا طرح نامبرده را نهایی ساخته به شورای وزیران محول دارند.  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا