امنیت

تدابیر امنیتی باعث دلگرمی مردم برای شرکت گسترده در انتخابات شده است

کابل باختر 23 جوزا
اتخاذ تدابیر امنیتی در کشور سبب دلگرمی مردم برای شرکت گسترده  در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  شده است.
فردا 24 جوزا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور  برگزار می گردد.
با آنکه دشمنان مردم افغانستان بخاطر مختل سازی این روند تاریخی  مردم و کشورما تبلیغات گسترده را راه اندازی کرده اند، اما حضور پررنگ و تلاش  شب روزی نیروهای  امنیتی برای تامین امنیت شهرها و محلات کشور، مردم ما را بخاطر  شرکت درانتخابات دلگرم ونسبت به توانایی های نیروهای  امنیتی کشور باورمند نموده است.
احمد رشاد شهروند کابل می گوید، نیات شوم دشمنان داخلی وخارجی کشور و مردم ما سبب شده تا نیروهای امنیتی ما با یک انگیزه عالی در برابر دشمنان قرار گیرند و به آنان مجال ندهند، تا روند دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را در کشور مانع شوند.
محمد منیر شهروند دیگر به این باوراست که دشمنان کشور در میان مردم ما ماهیت شان را به کلی از دست داده اند ومردم پی برده اند که فقط مشتی از افراد فروخته شده به حمایت ودستور استخبارات بیگانه ها به دهشت افگنی وکشتار مردم و ویرانی کشور می پردازند و بدون شک این مشتی از افراد فروخته شده درمیان مردم جایی ندارند توانایی شان را درمقابله با نیروهای ملی ما نیز از دست داده اند .
این شهروند خاطر نشان کرد که با در نظر داشت انتخاذ تدابیر امنیتی  نیروهای امنیتی با خاطر آسوده درانتخابات شرکت مینماید.
یکتن از منسوبان امنیتی درشهر کابل به خبرنگار آژانس باختر گفت، احساسم در برابر کشور و مردمم مرا واداشته تا با بیداری و هوشیاری کامل مانع هرگونه برنامه های خصمانه دشمن شوم و نگذارم تا دشمنان  انتخابات ریاست جمهوری ، این روند سرنوشت ساز کشور و مردم ما را خلل وارد نمایند.
این منسوب امنیتی که در یکی از کمربند های شهر کابل درحالیکه با سایر همقطارانش وسایطی را که داخل شهر میشوند با دقت بررسی مینمود، ابراز امید کرد تا در جریان انجام وظایف خود فردا مجال آنرا دریابد  تا او هم بتواند به یکی از مراکز رایدهی برود و از رایش برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور استفاده کند .
به همین ترتیب عده زیادی از شهروندان درصحبت با خبرنگار آژانس باختر از زحمات نیروهای امنیتی برای  تامین امنیت روند انتخابات ابراز  قدردانی کردند و بیان داشتند که بدون هیچگونه نگرانی در انتخابات شرکت مینمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا