سیاست

رئیس جمهور غنی در مراسم ختم قرآن عظیم‌الشان اشتراک کرد

کابل باختر 17 جوزا
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شب گذشته در مراسم ختم قرآن عظیم‌الشان که در مسجد جامع ارگ برگزار گردیده بود، اشتراک کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، مراسم ختم قرآن کریم که در اوایل ماه مبارک رمضان ضمن نماز تراویح به اشتراک رئیس جمهور محمد اشرف غنی و شماری از اراکین دولتی ادامه داشت، امشب با دعای خیر و فلاح مردم  افغانستان و امت مسلمه پایان یافت.
رئیس جمهور غنی و سایر اشتراک کنندگان پس از ختم قرآن عظیم‎الشان به بارگاه ایزد متعال دست دعا بلند کردند و برای شهدای افغانستان بخصوص شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و شهدای رویدادهای اخیر تروریستی در کشور، اتحاف دعا کردند.
همچنان آنان برای برقراری صلح و ثبات دایمی در کشور و سعادت و آسایش مردم افغانستان دست دعا به درگاه ذات اقدس الهی بلند نمودند.
در مراسم ختم قرآن عظیم‌الشان برعلاوۀ رئیس جمهور کشور، قاضی‌القضات و رئیس ستره محکمه، معاون اول ریاست اجرائیه، رئیس شورای سرتاسری علمای افغانستان، شماری از اعضای کابینه و مشاورین، تعدادی از اعضای شورای ملی، شورای علما و شورای عالی صلح و برخی از سفرای کشورهای اسلامی مقیم کابل اشتراک داشتند.# جاوید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا