امنیت

به شهادت رسیدن نه فرد ملکی در لوگر

پل علم31 سرطان باختر
در حمله هوایی قوای ایتلاف در لوگر دیشب نه فرد ملکی به شمول کودکان به شهادت رسیدند و شش فرد دیگر زخم برداشتند.
سالم جان نعیم زوی، نماینده کوچیان در لوگر به خبرنگار محلی آژانس باختر گفت که در اثر حمله قوای ایتلاف نه فرد ملکی به شمول شش کودک در منطقه دشت خاکه ولسوالی برکی برک آن ولایت به شهادت رسیدند و شش فرد ملکی دیگر زخم برداشتند.
وی با تقبیح این رویداد از دولت خواست که هر چه عاجل جلو تلفات افراد ملکی گرفته شود و باید دولت در حفظ جان وزندگی مردم توجه جدی کند.
از سوی دیگر احمد ویس عبدالرحیم زی، ولسوال برکی برک به خبرنگار آژانس باختر گفت که دوازده شب گذشته طیاره‌های قوای خارجی در منطقه کمپ کوچی‌ها دشت خاکه ولسوال برکی برک بالای دوخانه حمله کردند که در اثر آن هشت تن جان باختند و شش تن دیگر زخم برداشتند.
وی می‌پذیرد که در رویداد یادشده افراد ملکی نیز جان‌باخته‌اند، اما در مورد آمار مشخص آن چیزی نگفت و افزود که زخمی شدگان همه افراد ملکی اند و در بین آنان زنان و کودکان نیز شامل‌اند که برای تداوی به شفاخانه قلعه ملک در ولسوالی یادشده انتقال داده شدند.
این در حالی است که در جریان هفته گذشته در اثر حمله‌های طیاره‌های قوای ایتلاف سیزده فرد ملکی به شمول سه کودک در مرکز لوگر جان باختند و چهار تن دیگر زخم برداشتند.
شاهپور احمدزی سخنگوی قومندانی امنیه لوگر این حمله هوایی را تایید می کند، اما در مورد تلفات آن رویداد چیزی نگفت و افزود که هیئت به منظور بررسی به محل فرستاده شده است.  احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا