سیاست

قانونپوه سرور دانش هماهنگی مردم با ادارات دولتی را با اهمیت خواند

کابل باختر 25 قوس
جمعی از بزرگان منطقه عباسقلی از مربوطات ناحیه ششم کابل، امروز با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کرده و از نا امنی و عدم دسترسی به انرژی برق شکایت کردند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،دیدار کنندگان، مشکلات چون نبود برق، گسترش نا امنی وعدم توجه وزارت احیأ و انکشاف دهات برای پخته کاری کوچه ها را از مشکلات جدی مردم آن منطقه بر شمرده و برتوجه جدی ارگان های مسؤل در زمینه رسیدگی به خواسته های مردم تاکید کردند.
به گفته آنان، مردم منطقه یاشده برای دسترسی به انرژی برق، از سال 1390 تاکنون به مراجع مسؤل مراجعه کرده و برخی از کارهای مقدماتی چون بررسی و اسکیچ منطقه و نصب پایه های برق انجام شده است؛ ولی هنوز مردم آن ساحه به انرژی برق دسترسی ندارند.
دیدار کنندگان تطبیق برنامه همبستگی ملی از طرف وزارت انکشاف دهات در منطقه عباسقلی را تبعیض آمیز خوانده گفتند؛ این وزارت فقط کوچه های مناطق خاص را پخته کاری کرده و باشندگان  منطقۀ در حدود دو هزار خانواده از این برنامه محروم مانده اند.
بزرگان منطقه یاد شده از گسترش نا امنی و حتی سرقت منازل مردم در روز روشن نیز شکایت کرده و خواستار توجه ارگان های امنیتی برای تامین مردم منطقه شدند.
قانونپوه دانش معاون ریس جمهور، ضمن ابراز قدر دانی از تلاش بزرگان محلی آن منطقه درجهت پیگیری خواسته ها و مطالبات باشندگان منطقه عباسقلی، هماهنگی مردم با ادارات دولتی را برای ایجاد سهولت های لازم با اهمیت خواند.
وی به دیدار کنندگان اطمینان داد که موارد مطرح شده را با ادارات مسؤل در جریان گذاشته و به آنان هدایت می دهد تا به مشکلات مردم منطقه رسیدگی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا