اخباراقتصاد

مستوفی پروان: عواید در پروان به گونهٔ شفاف گرد آوری می شود

چاریکا۴/میزان/ باختر

روند کاری در اداره مستوفیت پروان به گونه عادی ادامه دارد و مسوولان در این اداره متهعد بر جمع آوری عواید ومصرف شفاف وعادلانه آن می باشند.

مفتی کفایت الله حقانی مستوفی پروان در یک مصاحبه اختصاصی به خبرنگار آژانس باختر گفت: روند کار وفعالیت کارمندان در این نهاد به شمول ولسوالی های نه گانه به گونه عادی جریان دارد وهمه متعهد بر بهبود وضعیت امور مالی این ولایت استند.

وی افزود: ما و تیم کاری مان در تلاش هستیم تا با گسترش چشمه های عایداتی و افزایش میزان عواید خالص از مالیه دهندگان مسوولیت مالی مان را در قبال مردم و نظام ادا کنیم.

حقانی از فعال سازی سیستم جمع آوری مالیات از جانب وزارت مالیه نیز خبردادو تاکید کرد، مالیات را به گونه شفاف و به اساس میزان فعالیت نهاد های مالیه دهنده جمع آوری ومطابق اصول مالی زمینه ساز مصرف بجا وبه موقع آن می باشیم

مستوفی پروان در تداوم صحبت هایش در مورد پرداخت حقوق کارمندان ادارات دولتی نیز معلومات دادو خاطر نشان کرد وزارت مالیه ا-ا-ا با فعال نمودن سیستم های بودجوی خویش معاشات کارمندان ادارات دولتی را پرداخت میکند.

حقانی همچنان از آوردن تسهیلات در روند جمع آوری مالیات از سوی مالیه دهندگان و شفاف سازی آن اطمینان دادو از تمام مالیه دهندگان خواست که در قمست پرداخت مالیات شان با اداره مستوفیت پروان  همکاری کنند.

خالقیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا