جامعه

در ایبک پارک تفریحی برای خانواده هاساخته میشود

 

ایبک – 27 حمل باختر

کار اعمار نخستین پارک تفریحی برای خانواده ها به کمک مالی ایالات متحده امریکا ا مروزد ر  شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان آغاز گردید.

کار ساخت این پارک  ازطریق ریاست شاروالی ایبک و برنامه حمایت از شاروالی ها به پایه  اکمال میرسد.

محمد حیدر خرمی سرپرست  شاروالی ایبک گفت: هدف ازاعمار این پارک تفریحی برای خانواده ها عرضه بهتر خدمات شهری به شهروندان به خصوص زنان آن ولایت میباشد که آنان بتوانند جهت تفریح با اعضای خانواده های خود به این پارک بیایند.

خرمی گفت: این پارک در مساحت هفت هزار و پنجصد متر مربع زمین دولتی در منطقه کارته مامورین شهر ایبک  ساخته میشود که هزینه آن یکصدو سی و هشت هزار دالر امریکایی از طریق اداره  انکشافی ایالات  متحده امریکا پرداخت میگردد.

اوگفت ،این پارک  مطابق به نقشه آن اعمار به طول سه صد و پنجاه متر دیواراحاطه به ارتفاع دومتر، ساختمان چندین دکان جهت عرضه صنایع دستی زنان، شصت پایه چوکی، سایه بان فواره های آب وموزائیک کار پیاده روهای آن تشناب های عصری در نظر گرفته شده است.

به گفته وی کاراین پارک  درمدت پنج ماه آینده تکمیل خواهدشد.

خدیجه حسینی رئیس امور زنان سمنگان به آژانس  باخترگفت، این نخستین  پارک تفریحی بر ای خانواده ها است که درسطح آن ولایت ساخته  میشود.

وی به زنان  سمنگان مژده داد پارک دیگری نیز در مساحت هشت جریب زمین درماستر پلان جدید شهر ایبک درنظر گرفته شده و کار اعمارآن عنقریب به کمک مالی قوتهای آیساف آغاز خواهدشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا