۱۰۰ روز

مسوولین کمیسیون مستقل انتخابات خواهان همکاری فعالان جامعه مدنی و رسانه ها در راستای برگزاری یک انتخابات شفاف شدند

کابل باختر/ 23/ دلو
رییس دارالانشای کمیسیون مستقل انتخابات امروز درنشست مشترک با فعالان جامعه مدنی و مسوولین رسانه ها گفت، با همکاری شما میتوانیم انتخابات شفاف رابرگزار نمایم .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، دراین نشست ضیا الحق امرخیل رییس دارالانشای کمیسیون مستقل انتخابات ضمن آنکه ازفعالیت و همکاری های فعالان جامعه مدنی و رسانه ها درراستای برگزاری انتخابات با آن کمیسیون ابراز تشکر نموده گفت ، ما دریک مقطع زمانی و تاریخی قرارداریم که میتوانیم با همکاری فعالان جامعه مدنی ورسانه ها یک انتخابات شفاف و سراسری درکشور داشته باشیم .
امرخیل علاوه نمود کمیسیون مستقل انتخابات درشرایط جنگ و نا امنی ها درآستانه برگزاری انتخابات قراردارد، نا امنی که برخی نقاط کشوررا با مشکلات مواجه ساخته ، چنانچه کسی که نتواند زنده گی روزمره خود را پیش ببرد دروجود چنین مشکلات باید انتخابات مورد قبول مردم قرار بگیرد و هم انتخابات به وقت و زمان آن برگزار شود.
امرخیل افزود: فقط ما دریک حالت میتوانیم انتخابات را شفاف برگزار نمایم که جامعه مدنی ، رسانه ها ، حکومت و احزاب با کمیسیون مستقل انتخابات همکاری نمایند.
وی اضافه نمودکه تمام مواد اساسی و غیر اساسی انتخابات از داخل و خارج خریداری شده و به دسترس ما قراردارد که بزودی به سی و چهار ولایت که از طریق آنها به ولسوالی ها ، قریه ها و نقاط دور دست انتقال داده خواهد شدو کمیسیون مستقل انتخابات در این مورد تدابیر کافی را اتخاذ نموده است.
همچنان دراین نشست چند تن از اشتراک کننده گان به نماینده گی از فعالان جامعه مدنی و رسانه ها درراستای برگزاری انتخابات وعده همکاری دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا