اخبارصحت

معاون کمیسیون صحت: به مشکلات و نیازمندی های شفاخانه های کابل رسیدگی می شود

معاون کمیسیون صحت: به مشکلات و نیازمندی های شفاخانه های کابل رسیدگی می شود

کابل / 21 سنبله / باختر

معاون کمیسیون صحت امارت اسلامی، امروز درنشست با رییسان شفاخانه‌ها دررابطه به رسیدگی به مشکلات و نیازمندی های شفاخانه های کابل اطمینان دادند.

به گزارش آژانس باختر؛ دراین نشست مولوی محمد اسحاق و ملا فیض الله اخند معاون کمیسیون صحت امارت اسلامی افغانستان، دررابطه به اولویت های شفاخانه‌های کابل، مشکلات، نیازمندی‌ها، چالش‌های موسسات قراردادی، پرداخت معاش کارمندان، حضور کارکنان صحی در شفاخانه‌ها و توزیع منابع و تجهیزات درمراکزصحی؛ با رییسان شفاخانه های کابل، بحث کردند.

بعد، داکترعبدالباری عمرمسوول اداری کمیسیون صحت امارت اسلامی، بر رسیدگی به مشکلات و نیاز مندی های شفاخانه‌های کابل تاکید کرد وگفت که به زودی مشکلات موجود در مراکز صحی رفع خواهد شد .

او به کارکنان صحی درپیوند به پرداخت معاش آنان اطمینان داد و از تمام کارکنان صحی مرد و زن خواست که به وظایف شان درمراکز صحی حاضر شوند و به کارهای شان ادامه دهند.

داکترعمردر رابطه به توزیع عادلانه منابع در شفاخانه‌ها اشاره کرد و گفت که قرار است یک کمیته در پیوند به توزیع منابع ایجاد شود تا منابع موجود در مراکز صحی به گونه عادلانه توزیع شود.

همچنان دراین نشست، رییسان شفاخانه های مرکز، مشکلات و پیشنهادهای شان را با کمیسیون صحت  شریک کردند و خواهان همکاری این کمیسیون دررفع مشکلات شان شدند.

قابل یاد آوری است که کمیسیون صحت امارت اسلامی نمایندگان این کمیسیون را برای حفظ منابع موجود درشفاخانه‌ها و اطمینان دادن به کارکنان صحی برای مصونیت آنان در شفاخانه‌ های کابل توظیف کرده اند.

باختر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا