امنیت

معاون لوی درستیز : اردوی ملی وظایف خود را با صداقت انجام میدهد

کابل باختر/ 25/ دلو

معاون اول ستردرستیز وزارت دفاع ملی امروز با لوی درستیز قوای مسلح ایتالیا ملاقات نمود.

مسایل امنیتی افغانستان ، انتقال مسوولیت های امنیتی ، رشد و انکشاف اردوی ملی و نقش نیروهای ایتالیایی در چوکات آیساف در صدر گفتگو های دوجانب قرارداشت.

دگر جنرال ارکان حرب محمداکرم معاون لوی درستیز قوای مسلح پیشرفت ها و انکشافات اردوی ملی را در عرصه های مختلف بیان نموده افزود که نیروهای اردوی ملی کشور موفقیت های خوبی را در وظایف امنیتی ، حفظ سرحدات ، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی درکشور دارند.

 وی علاوه نمود که پروسه انتقال مسوولیت های امنیتی به نیروهای افغان که خواست دیرینه مردم افغانستان بود موافقانه وارد مرحله دوم رسیده و اردوی ملی جهت ادامه مرحله دوم این پروسه آماده گی کامل دارد و باصداقت و توانمندی تمام سرشار ازوطن دوستی وظایف عنعنوی خود را که تامین امنیت ودفاع از کشور است بخوبی انجام میدهد.

در مقابل لوی درستیز قوای مسلح ایتالیا ضمن تقدیر از کارکردهای اردوی ملی در دوره های اول و دوم انتقال امنیت از نیروهای خارجی به نیروهای افغان وعده نمودکه مردم و اردوی ایتالیا در تامین امنیت و کمک به اردوی ملی افغانستان مصمم اند و بعداز سال 2014 میلادی نیز مردم افغانستان را در عرصه های مختلف کمک و یاری میرساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا