سیاست

احمد ضیاء مسعود: برای رویارویی با تهدیدات امنیتی ضرورت است تا مردم بسیج گردند

کابل باختر 13 اسد
احمد ضیاء مسعود نماینده فوق  العاده رئیس جمهور درامور اصلاحات و حکومتداری خوب ، امروز با جمعی از جوانان و فعالان جامعه  مدنی ولایت کاپیسا دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب به آژانس باختر، در این دیدار نماینده فوق العاده رئیس جمهور روی موضوعات سیاسی و امنیتی و چالش های فرا روی جوانان صحبت نموده بیان داشت: برای رویارویی با تهدیدات امنیتی ضرورت است تا مردم بسیج گردند و در همکاری و هماهنگی با حکومت وحدت ملی از افزایش دامنه نا امنی به روستا ها و ولایات شان جلوگیری نمایند. وی خاطر نشان نمود، برای مبارزه با چالش های امنیتی و ایجاد بستر وسیع سیاسی  باید بگونه دسته جمعی نه انفرادی اقدامات نظر به اقتضای زمان روی دست گرفته شود.
سپس شماری از جوانان به نماینده گی از جوانان و فعالین جامعه مدنی ولایت کاپیسا صحبت نموده  ابراز داشتند،  ما مانند گذشته از شما و برنامه های حکومت وحدت ملی پشتیبانی مینامائیم  . آنان از نماینده فوق العاده رئیس جمهور دعوت نمودند تا در یک فرصت مناسب با جوانان ، فعالان سیاسی و جامعه مدنی در آن ولایت دیدار نماید.
در اخیر نماینده فوق العاده رئیس جمهورضمن لبیک دعوت جوانان کاپیسا به آنان وعده سپرد که دفتر نماینده فوق العاده رئیس جمهور ، در خدمت نسل جوان ، نسل تحصیل کرده ی که قادرند تا فردا های بهتری برای مردم افغانستان بسازند قرار دارد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا