امنیت

جلسه بورد همأهنگی پولیس بین المللی در کابل برگزار گردید

کابل باختر21 حوت
تحت ریاست نورالحق علومی وزیر امور داخله نشست بورد همآهنگی پولیس بین المللی به اشتراک سفرا و نمایندگان کشورهای دوست وهمکاردروزارت امورداخله برگزارگردید.
در این نشست وزیر امور داخله از همکاری های جامعۀ جهانی و کشور های دوست و همکار وزارت امور داخله اظهار خرسندی نموده افزود که جامعه جهانی در راستای تعلیم و تربیه ، تجهیز و مسلکی سازی پولیس ملی افغان کمک و همکاری قابل ملاحظه نموده که ازآن قدردانی می نمایئم .
وزیر امور داخله گفت: در آیندۀ نزدیک تمام قوانین ، طرزالعمل ها و لوایح مالی ، لوژستیکی ، خریداری و تدارکاتی وزارت بررسی وبازنگری خواهد گردید و تمام آن موارد مبهم درقوانین ، طرزالعمل ها و لوایح که باعث کندی امور و زمینه ساز فساد میشود ، شناسایی و جهت اصلاح آنها ، راهکار های مشخصی از جانب رهبری وزارت روی دست گرفته خواهند شد.
درهمین حال سترپاسوال محمد ایوب سالنگی معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله ضمن سپاسگزاری از همکاری های جامعۀ جهانی و همکاران بین المللی ، از وضعیت امنیتی و اپراتیفی کشور به اشتراک کننده گان جلسه معلومات داده تصریح نمود که سال جدید شمسی اولین سالی خواهد بود که ما در آن به گونۀ مستقلانه رهبری جنگ در جبهات را علیه دشمنان کشوردرراستای دفاع از نوامیس ملی و حاکمیت ملی خویش به عهده خواهیم داشت.
در پایان این نشست سفرا و نماینده گان کشور های دوست و همکار به ادامۀکمک های بیشتر خود با نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی افغانستان تاکید نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا