سیاست

محمد حنیف اتمرکارش را به حیث سرپرست و نامزد وزیر وزارت خارجه آغاز کرد

کابل/ 18 حمل/باختر
محمد حنیف اتمر پس از چاشت  دیروز در محفلی در وزارت امور خارجه با حضور داشت جمعی از اعضای شورای ملی، اراکین عالی رتبه دولتی، منسوبان وزارت امور خارجه و فعالان سیاسی، به حیث سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور خارجه، معرفی و به کار آغاز کردند.
به گزارش آژانس باختر ،دراین محفل  محمد هارون چخانسوری معین سیاسی وزارت امور خارجه تقرر اتمر را در سمت نامزد وزیر وزارت امور خارجه تبریک گفت و برای  وی آرزوی موفقیت کرد.
بعد، اتمر پیرامون اولویت های کاری وزارت امور خارجه، منجمله ارتقای ظرفیت کارمندان وزارت امور خارجه متناسب با معیار های معاصر دیپلماتیک، گسترش، تحکیم و تقویت روابط دیپلوماتیک افغانستان با کشور های منطقه و جهان به منظور ایجاد اجماع منطقه یی و بين المللی برای دستیابی به صلح، حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی، و باز نگری خطوط اساسی سیاست خارجی کشور صحبت کردند.
سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور خارجه با یادآوری از خدمات رهبری، کارمندان و دیپلوماتان وزارت امور خارجه در سالیان گذشته، اظهار داشت که وزارت امور خارجه در راستای نیل به اولویت های فوق و اطمینان از این امر که افغانستان پس از صلح بار دیگر به بحران و بی ثباتی مواجه نشود، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا