سیاست

رئیس جمهور غنی: منسوبین قوای امنیتی و دفاعی کشور باید بیشتر از پیش با مردم برخورد نیک نمایند

کابل 13 میزان باختر
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان  امروز از مرکز ملی توحید در ارگ، از طریق ویدیو کنفرانس با قوماندانان قول اردو ها و لوا ها و قوماندانان امنیه و روسای امنیت ملی ولایات در مورد اوضاع امنیتی کشور، صحبت کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این ویدیو کنفرانس، رئیس جمهور کشور از منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی بخاطر انجام عملیات های موفقانه اخیر شان، تشکرکرده گفت: آنانیکه در این عملیات ها از خود شجاعت و دلیری نشان داده اند، باید تقدیر شوند.
رئیس جمهور به قوماندانان و افسران نیروهای امنیتی، گفت که در جریان عملیات ها منسوبین شانرا بخاطر برخورد بهتر با مردم مورد تشویق قرار دهند. وی افزود که در جریان عملیات در ولایت کندز بعضی معلومات و شکایات در رابطه به برخورد نادرست و آزار مردم از سوی شماری از منسوبین نیروهای امنیتی به وی رسیده است.
رئیس جمهور غنی، آزار و اذیت مردم و برخورد نادرست به آنان را خلاف قوانین نافذه کشور، قوانین بین المللی و دستورالعمل حقوق بشر و نیروهای امنیتی و دفاعی کشور خواند و به مسئولین مربوط به تاکید گفت که جلو این چنین سرپیچی ها و اعمال نادرست را بگیرند.
رئیس جمهور کشور گفت: یکی از تفاوت های عمده نیروهای امنیتی و دفاعی کشور و افراد غیر مسئول این است که نیروهای امنیتی و دفاعی از قوانین نافذه کشور و قوانین و دستورالعمل های جهانی و بشردوستانه پیروی می کنند و بخاطر برخورد خوب شان در میان مردم شهرت نیک و فضای امن و باور را ایجاد می نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا