فرهنگ

به خاطررسیده گی به مشکلات ناشران و کتاب فروشان، نشستی برگزارشد

کابل باختر30 ثور
به ریاست پوهاند محمد رسول باوری سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز نشستی به خاطر رسیده گی به مشکلات ناشران و کتاب فروشان ، برگزارشد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: دراین نشست که به حضورداشت اسدالله غضنفر مشاور رییس جمهور درامورفرهنگی، نجیب الله منلی مشاورامورفرهنگی شورای امنیت ملی، داکترطارق رشاد مشاور وزارت اطلاعات وفرهنگ، سید مصطفی سعیدی رییس کلتوری شاروالی کابل و شماری ناشران برگزارشد، دررابطه به یک سلسله مشکلات و نیازمندی های ناشران وکتاب فروشان ، به خصوص تثبیت جای و مکان مناسب برای آنان هم درمرکز شهر و هم درنواحی مختلف ، وهمچنان همکاری های متقابل به خاطرتامین ارتباط بهترمیان وزارت اطلاعات و فرهنگ و ناشران بحث صورت گرفت .
همینگونه اشتراک کننده گان نظریات ، پیشنهادات و طرح های شان را دررابطه به موارد مذکور، ارائه کردند.
همچنان کمیته ای به ریاست دلاورنذیرزوی مشاورتقنین و پالیسی وزارت اطلاعات وفرهنگ، به ترکیب نماینده گان ناشران ، کتاب فروشان ، شاروالی کابل ، اداره مستقل اراضی وریاست انتشارات کتب بیهقی ایجاد شد،  تا روی ساختن مقررۀ و طرزالعمل به خاطر چگونگی فعالیت ناشران و کتاب فروشان و تثبیت جای و مکان مناسب درمرکز شهر و نواحی مختلف،  برای آنان ، کارکنند.
پوهاند باوری تاکید کرده که درهمکاری و هماهنگی با نهاد های ذیربط ،  به مشکلات ناشران و کتاب فروشان رسیده گی خواهد.   احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا