سیاست

شماری از جوانان و اعضای دفتر اکتید با احمد ضیا مسعود دیدار نمودند

کابل باختر21 حمل
شماری از جوانان و اعضای دفتر اکتید که به هدف سیر علمی از ولایات فاریاب و جوزجان به کابل آمده بودند، ظهر امروز با احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب به آژانس باختر: در این دیدار آنان در مورد پروژه هایکه از سوی دفتر اکتید در ولایات فاریاب و جوزجان تطبیق شده بود معلومات ارائه کرده و مشکلات شان را در زمینه های بیکاری، رشد روز افزون معتادین در کشور، افزایش مهاجرت های غیر قانونی جوانان و نوجوانان ولایت نامبرده را به نماینده فوق العاده رییس جمهور ارائه کردند.
همچنان اعضای دفتر اکتید ولایت فاریاب و جوزجان پیشنهاداتی را به نماینده فوق العاده رییس جمهور ارائه کرده، خواهان توجه حکومت به قشر جوان، شایسته سالاری و تغییر در نهاد های حکومتی برای موثریت هرچی بیشتر در کار حکومتداری خوب شدند.
نماینده فوق العاده رییس جمهور پس از شنیدن پیشنهادها و مشکلات اعضای دفتر اکتید و جوانان ولایات فاریاب و جوزجان بیان داشت که جوانان به عنوان قشر نوگرا باید در ساختار های سیاسی و اجتماعی نقش برجسته داشته باشند و تا وقتیکه زمینه های حضور جوانان را در عرصه های مختلف در کشور مساعد نسازیم مشکل خواهد بود که بسوی پیشرفت و طرقی کشور را سوق دهیم.
نماینده فوق العاده رییس جمهور به جوانان ولایات فاریاب و جوزجان وعده سپرد که پیشنهاد های شان را با  مراجع ذیربط در میان خواهد گذاشت تا به مشکلات جوانان رسیده گی صورت گرفته و زمینه پیشرفت و حضور آنان در مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پرنگ باشد و شاهد تحول عمیق از سوی نیروی جوان در کشور باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا