جامعه

اعلامیه وزارت حج و اوقاف

کابل باختر 27 جدی
وزارت حج و اوقاف  با انتشار اعلامیه نشر کاریکاتور نسبت داده شده به پیامبر گرامی اسلام  را درمجله شارلی ابدو ، با شدید ترین  الفاظ  تقبیح کرد.
بتاسی از آیه مبارکه: تمام مسلمانان به خداوند ج ، فرشتگاه ، کتب آسمانی وپیامبران الهی ایمان  دارند  و بین هیچ یک از پیامبران الهی فرق نمی نمایند.
خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص) نبی رحمت برای تمام  عالمیان است و رمز و مصدر اخلاق، بردباری، مهربانی، محبت، خیرخواهی و وفاداری بوده که بیش از یک ونیم ملیارد پیرو در سراسر  جهان دارد .
با تاسف فراوان دراین اواخر  یک مجله فرانسوی  کاریکاتور را نسبت به ناجی بشریت حضرت محمد مصطفی (ص) به تیراژ زیاد طبع و توزیع نموده است که ما امامان وخطبان  مساجد و حسینیه ها این عمل ضد انسانی  را جداً تقبیح  می نماییم  و با ارتکاب  این عمل  زشت و قبیح آنان قلب های اضافه از یک ونیم ملیارد مسلمان جهان را خدشه دار نموده است. طوریکه معلوم است دین مقدس اسلام دین کامل  وجامع بوده که از هر نوع افراط  و تفریط پیروان خویش را منع نموده است .
دین مبین اسلام توهین ادیان دیگر را شدیداً منع نموده  و از پیروان دیگر ادیان  نیز میخواهد تا درمقابل  دین شان  احترام داشته  و هیچگاه سایر ادیان را توهین نه نمایند . توهین  به مقدسات دین مبین اسلام  برای مردم مسلمان ما  وجهان بسیار گران است .
بناً وزارت حج واوقاف  نشر کاریکاتور نسبت داده شده به پیامبر گرامی اسلام  را درمجله شارلی ابدو با شدیدترین الفاظ تقبیح  می نماید و ازمردم  وحکومت فرانسه می خواهد تا بیشتر از این احساسات مسلمانان جهان را تحریک نه نماید و عاملین این ماجرای ضد انسانی و اخلاقی را تحت  پیگرد قانونی قرار داده  با شدید ترین مجازات محکوم نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا