سیاستاخبارجامعهTOP

 مولوی عبدالسلام حنفی با جمعی از علمای ولایت‌های بغلان، جوزجان و فاریاب دیدار کرد

 

کابل ۲۲ ثور باختر

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای امارت اسلامی افغانستان با جمعی از علمای ولایت‌های بغلان، جوزجان و فاریاب دیدار کرده است.

ارگ در خبرنامه‌ی نوشته است که علمای ولایت‌های بغلان، جوزجان و فاریاب در مورد وضعیت اجتماعی، اقتصادی و حکومتداری محلی در بغلان، جوزجان و فاریاب به معاون اداری ریاست الوزرا معلومات ارائه کردند و گفتند که در نتیجه سعی و کوشش رهبری امارت اسلامی افغانستان و با فداکاری‌های مجاهدان، امنیت به صورت کامل تامین بوده و مسوولان در امر خدمت رسانی به موقع و جهت رفع چالش‌های شهروندان تلاش می‌کنند.

آنان همچنان خواستند تا در زمینه تقویت مدارس و مکاتب، رسیدگی به وضعیت مجاهدان و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز در این دیدار، گفت که تامین امنیت سرتاسری، ایجاد رفاه اجتماعی و فراهم ساختن فرصت‌های شغلی از اولویت‌های امارت اسلامی افغانستان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

معاون اداری ریاست الوزرا هم‌چنان افزود که امارت اسلامی افغانستان در خصوص پیشنهادات ارائه شده رسیدگی خواهد کرد و از عموم علما و مجاهدان کشور خواست تا در استحکام هرچه بیشتر نظام اسلامی و وحدت میان اقشار مختلف مردم کوشا باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا