سیاستاخبار

سرپرست ریاست عمومی اداره امور: حالا برای کارکردن فرصت های خوب مهیا شده است

کابل/9قوس/باختر

مولوی احمد جان احمدی سرپرست ریاست اداره امور می گوید که حالا برای کارکردن فرصت های خوب مهیا شده است و باید برای پیشرفت کشور از این فرصت ها استفاده خوب کنیم.

به گزارش آژانس باختر، مولوی احمد جان احمدی سرپرست ریاست اداره امور  امروز در مراسم معرفی رییس جدید و معاون ادارۀ تدارکات ملی گفت که ادارۀ تدارکات ملی یک ادارۀ مهم در بخش اقتصادی بوده که با کادر های مسلکی و با تجربه در بخش آبادی و زیرساخت های افغانستان فعالیت های مثمر را انجام می دهد و نیاز است تا برای تقویت این اداره، هماهنگی کاری میان ادارات ایجاد کرده و برمبنای صلاحیت های کاری خود صادقانه فعالیت کنیم .

احمدی گفت که حالا برای کارکردن فرصت های خوب مهیا شده است و باید برای پیشرفت کشور از این فرصت ها استفاده خوب کرده و یکجا با هم کار کنیم.

مولوی حمدالله زاهد رییس جدید اداره ملی تدارکات  گفت که افغانستان و مردم این کشور از چهار دهه به این سو از بسیاری فرصت ها محروم شده اند و افغانستان به جای اینکه پیشرفت کند به عقب مانده است. اما حالا در سراسر کشور یک نظام واحد حاکم شده و در هر بخش فرصت های خوب کاری مهیا گردیده است و نیاز است تا از این فرصت ها به شکل درست و خوب آن استفاده شود.

وی گفت که ما متعهد هستیم تا برای انکشاف و آبادی افغانستان با همدیگر همکاری کنیم.

رییس و معاون جدید اداره تدارکات ملی معرفی و رسما به کارشان آغاز کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا