سیاست

معاون اول ریاست جمهوری کشتار بی رحمانه سردار احمد یکتن از خبرنگاران کشور را که با اعضای خانواده اش توسط تروریستان صورت گرفت، نکوهش کرد

کابل باختر 5 حمل
محمدیونس قانونی معاون اول رئیس جمهوری در  آغاز نخستین ساعات کارش در این سمت خطاب به رسانه ها گفت که  تلاش من در دوره کوتاه وظیفه ام جلوگیری از بحران در کشور می باشد و در راین راستا با زعامت کشور کار خواهم کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، معاون اول ریاست جمهوری از اعتماد رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، اعضای پارلمان کشور، خانواده مرحوم مارشال محمد قسیم فهیم، و بزرگان اقوام مختلف کشور در انتخابش به عنوان معاون اول ریاست جمهوری افغانستان صمیمانه اظهار قدر دانی و شکران کرد.
قانونی که در جمع خبرنگاران صحبت می نمود کشتار بیرحمانه سردار احمد یکی از خبرنگاران کشور را که با اعضای خانواده اش توسط تروریست ها و دشمنان مردم افغانستان در شب اول سال نو در هوتل سرینا در کابل صورت گرفت،  نگوهش نموده و شهادت ایشان را به خانواده رسانه های کشور و به مردم افغانستان تسلیت گفت.
معاون اول ریاست جمهوری خاطر نشان کرد که ایثار و از خودگذری ژورنالیستان افغانستان در جهت دادن آگاهی و اطلاعات به مردم افغانستان قابل تحسین وتمجید می باشد.
گفتنی است که پس از معرفی محمدیونس قانونی به عنوان معاون اول ریاست جمهوری توسط رئیس جمهور حامد کرزی، شماری از اعضای کابینه، نماینده گان مردم در پارلمان کشور و تعدادی از اراکین دولتی،و کارمندان ریاست دفتر معاونیت اول ریاست گزنیش اورا در این سمت اقدامی نیک و شایسته دانسته و به وی در اجرای امور محوله آرزوی موفقیت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا