جامعه

رادیو تلویزیون محلی آریانا درهرات پنج ساله شد

شهرهرات 7 حمل باختر
رادیو تلویزیون محلی آریانا، بعنوان پیشتازترین رسانه محلی هرات، پنجمین سالگرد آغاز نشرات خود را در حوزه غرب کشور جشن گرفت.
محمد اصف رحیمی والی هرات در همایشی که به همین منظور در سالن مطبوعاتی ریاست اطلاعات و فرهنگ تدویر یافت گفت که  «آزادي بيان» و «آزادي مطبوعات» در شكل‌گيري جامعه نوين افغانستان از موضوعات اساسي به شمار مي‌رود.
والی هرات خاطر نشلن ساخت که آزادي بيان و آزادي مطبوعات در فرايند شكل‌گيري همبستگي ملي نقش ويژه دارد و بنيادهاي دموكراسي را در جامعه استحكام می بخشد.
  محمد اصف رحیمی با اشاره به دستاوردهای رادیو و تلویزیون محلی اریانا و تقدیر از تلاش آنان در اطلاع رسانی متوازن و به موقع اظهار کرد که  نمی‌توان ارزش‌های  مردم‌سالارانه  را بدون وجود آزادی بیان قوام و دوام بخشید و همچنین نمی‌توان آزادی بیان را در نبود تلاش برای حفاظت از ارزش‌های مدرن معنا کرد.
او همچنان از همکاری با رسانه ها و تعهد جهت ارائه سهولت ها به خبرنگاران یادکرد.
آریا رووفیان رئیس اطلاعات و فرهنگ  می گوید که رسانه‌های کشور  در طول بیش از یک دهه از فعالیت‌های خود، استراتژی مشخصی را برای حمایت از ارزش‌های مردم‌سالارانه در پیش گرفته اند.
در این مراسم فواد احمدی مسوول رادیو تلویزیون آریانا در حوزه غرب افشاء برخی از موارد فساد در برخی از ادارات را از دستاوردهای عمده این رسانه دانست.
وی همچنان تعهد تیم آریانا را جهت انعکاس واقعیتهای اجتماعی بیان کرد.
همچنان عمر نصیر مجددی فعال رسانه ایی نیز دستاوردهای آریانا را در کمک به حکومتداری خوب یاداور شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا