سیاست

طرح طرزالعمل تعیینات کارکنان خدمات ملکی تایید شد

کابل باختر 22 میزان
جلسۀ برای بررسی طرح طرز العمل تعیینات کارکنان خدمات ملکی، به ریاست قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور و رییس کمیته قوانین برگزار شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،در این جلسه که وزیر عدلیه، رییس و کمیشنران کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی نیز حضور داشتند، ابتدا وزارت عدلیه در مورد بازنگری طرحی که از طرف کمیسیون متذکره تهیه شده بود گزار ش داد گفت؛ آن طرح با تغییر شکلیات و  رعایت اختصار در مطابقت با قوانین مربوطه باز نگری شده است.
سپس اعضای جلسه به تفصیل دیدگاه و نظریات کار بردی خویش در زمینه های مختلف طرح بازنگری شده طرزالعمل یاد شده مطرح کرده و آن را مورد تأیید قرار دادند.
در این جلسه فیصله شد تا گروه تخنیکی متشکل از نمایندگان با صلاحیت کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی و ریاست تقنین وزارت عدلیه در هماهنگی با نماینده اداره امور ریاست جمهوری، آخرین اصلاحات پیشنهادی از سوی اعضای جلسه را شامل طرح طرز العمل نمایند.
در جلسه، به تیم تخنیکی وظیفه سپرده شده تا در زود ترین فرصت ممکن اصلاحات پیشنهادی را شامل طرح طرز العمل ساخته و از طریق اداره امور غرض تصویب نهایی به کابینه ارائه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا