امنیت

وزارت دفاع ملی اخباری مبنی بر تخلیه ولسوالی مارجه هلمند را رد کرد

کابل باختر 2 جدی

منابع وزارت دفاع ملی میگوید، عملیات تصفیوی نیرو های اردوی ملی در  مارجه هلمند به خوبی جریان دارد.
به گزارش آژانس باختر، وزارت دفاع ملی امروز با انتشار خبرنامه یی گفته است که اخیرا عده  از رسانه ها گزارشاتی را نشر نموده اند که گویا  "مقامات امنیتی به نیرو های تحت امر خویش دستور داده اند که  ولسوالی  مارجه را تخلیه نموده و به لشکرگاه و شوراب منتقل گردند ." وزارت دفاع ملی این  موضوع را کاملا رد نموده و این را جز پروپاگندهای دشمنان مردم افغانستان  می داند .
طالبان و دیگر گروه های تروریستی تصمیم داشتند تا در سال روان  اداره کامل ولایت هلمند را در دست گرفته و شورای کویته را به این ولایت انتقال دهند که خوشبختانه  بر علاوه که به این هدف شان  نرسیدند ، اعتماد شان   را  نیز نزد حامیان  شان از دست داده اند .
ولسوالی مارجه ولایت هلمند  به دلیل  موقعیت ستراتیژیکی خویش یکی از ولسولی های مهم  هلمند است  که در طول چندین  سال دشمنان  کوشش نمودند تا اداره این ولسوالی را در اختیار خویش  داشته باشند  که هرکز موفق نشدند.
  وزارت دفاع ملی گزارشات مبنی بر عقب کشیدن قطعات شان را از ولسوالی مارجه ولایت هلمند رد نموده ، به مردم شریف خویش اطمینان میدهد که فزرندان دلیر و شجاع شان در صفوف نیرو های دفاعی و امنیتی با اراده  و عزم متین  در مقابل دشمنان مصروف اجرای رسالت  خویش اند  وقاطعانه از تمامیت ارضی افغانستان دفاع میکنند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا