امنیت

ازمسدود شدن سرک کنار وزارت داخله جدید باشندگان پنج شهرک شاکی اند

کابل باختر/26عقرب
باشنده گان شهرک های امارات ،خواجه رواش ،قصبه کارگری ،بنایی وپنجصد فامیلی بخاطرمسدود شدن سرک کنار وزارت داخله شکایت دارند .
به گزارش آژانس باختر ،مسعوده خانم که مسکونه شهرک خواجه رواش وکارمند یکی از ادارات دولتی است می گوید سرک کنار وزارت داخله آسانترین ونزدیکترین راه به شهر است.
وی اضافه کرد که مدت ها انتظار افتتاح این سرک را میکشیدیم با افتتاح این مسیر سهولت برای اکثریت شهروندان که در این مسیر زندگی می کنند فراهم شد واما دیر نگذشت که دوباره مسدود شدواکنون شهروندان مجبور اند یک مسیر طولانی را بخاطر رسیدن به مرکز طی کنند .
به گفته مسعوده رفت وآمد از سرک نو از یک طرف مسافه را راه  دوچند میکند واز جانب دیگر ازدحام ترافیک سبب میشود که ساعت ها وقت ضایع شود.
محمودشاه باشنده دیگر شهرک امارات می گوید هرگاه این سرک از طرف وزارت داخله مسدود شده باشد این تصمیم نادرست است زیرا در شهر کابل وزارتخانه هاوادارات زیاد موجود است هرگاه هریک به منظور تامین امنیت خودشان راه های عامه را ببندند مشکلات روز به روز افزایش میابد .
محمود شاه اضافه میکند که  ادارت حکومتی به منظور خدمت وفراهم نمودن سهولت به مردم ایجاد شده وفعالیت میکنند پس باید این اصل را در نظر گرفته به مردم مشکل خلق نکنند  .
از جانبی هم از این مسیر کانال وزیر آباد هم عبور میکند که شاروالی کابل از آغاز سال کار بازسازی اشرا آغاز کرده است خواستیم موضوع رابا ایشان در جریان گذاریم که مسدودشدن جاده به منظور بازسازی است اما جلیل سلطانی سخنگوی شاروالی کابل گفت با وجود آنکه کار ساخت وساز کانال وزیر آباد در همین ساحه جریان دارد اما بخاطر فراهم نمودن سهولت برای شهروندان جاده را مسدود نساخته ایم .
وی افزود که شاروالی کابل کارهایش را به سرعت ادامه میدهد تا مطابق وعده که به باشند گان منطقه داده است قبل از ختم معیاد تعیین شده کار را باز سازی کانال را تکمیل سازند .
نجیب دانش سخنگوی وزارت داخله دررابطه به مسدود شدن جاده گفت وزارت داخله به منظور تامین امنیت شهروندان برخی از جاده ها را مسدود میسازند شهروندان باید از این بابت خوشنود باشند .
دانش افزود که بنابر لزوم دید برخی مسایل امنیتی ما نمیتوانیم تمام موضوعات را به شهروندان شریک سازیم اما باشندگان شهرک ها وسایر شهروندان مطمین باشند که تصامیم واقدامات وزارت داخله برای تامین امنیت شهروندان است  ودر این راستا ما خواهان همکاری های شهروندانیم .فرزانه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا