سیاست

معین عملیاتی اداره مستقل هوانوردی ملکی به کارمندان آن اداره معرفی شد

کابل باختر اول قوس
    کپتان غلام جیلانی وفا دیروز به اساس حکم رئیس جمهور کشور به حیث معین عملیاتی اداره مستقل هوا نوردی ملکی ، معرفی شد.
به گزارش آژانس باختربه این مناسبت محفلی  با حضور محمود شاه حبیبی رئیس عمومی اداره مستقل هوانوردی ملکی، داکتر محمد قاسم وفایی زاده معین پلان و پالیسی اداره، شماری از روئسای سایر ادارات دولتی، کارمندان این اداره و مسئولین شرکتهای هوایی برگزار شد.
دراین محفل حکم محمد اشرف غنی رئیس جمهور اسلامی افغانستان در مورد تقرری کپتان وفا توسط رئیس منابع بشری آن اداره قرائت شد.
بعداً محمود شاه حبیبی رئیس اداره مستقل هوانوردی ملکی صحبت نموده ضمن تبریکی مسئولیت جدید برای کپتان وفا، از کارکردهای قبلی وی در این اداره به نیکی یاد کرده و در سمت جدید بحیت معین عملیاتی اداره برایش آرزوی موفقیت و کامیابی کرد.
    او با اشاره با پیشرفت های به وجود آمده در بخش هوانوردی ملکی گفت که هیات رهبری و کارمندان این اداره از تمام تلاش و توانایی های شان در راه پیشرفت های بیشتر در عرصه هوانوردی ملکی استفاده کرده و صادقانه و با تعهد کامل کار و تلاش می کنند.
    همینگونه کپتان وفا از اعتماد مقام ریاست جمهوری، ریاست اجراییه و هیات رهبری اداره هوانوردی ملکی که این وظیفه را به او سپرده اند، قدردانی کرده افزود که تمام توان و تلاش اش را به خاطر خدمتگذاری به مردم و وطن به کار خواهد گرفت. نیلوفر دانش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا