اخبارامنیتجامعه

مشاور امنيت ملی با بزرگان قومی و مقامات محلی و نظامی کنر دیدار کرد

 

کابل/۲۵ثور/ باختر
داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز با والی، مقامات نظامی، نمایندگان کنر در شورای ملی، اعضای شورای ولایتی، متنفذان قومی، شخصیت‌های جهادی، عالمان دین، نمایندگان جامعه مدنی و جوانان کنر دیدار کرد.

بزرگان مردمی در این نشست گفتند که مبارزۀ شان در برابر دشمن برحق است و همواره در برابر دشمن ایستاده‌اند .
آنان در رابطه به مشکلات محلی و وضعیت امنیتی به مشاور امنیت ملی معلومات دادند و بیان کردند که مردم کنر در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قرار دارند و از نظام‌شان هم‌چنان با قاطعیت دفاع و حمایت می‌کنند.

مشاور امنیت ملی در دیدار با این بزرگان بیان کرد: مردم کنر سمبول وحدت در سطح ولایت های کشور است و امروز ایثار و فداکاری فرزندان شما مربوط به کدام قوم و سمت نیست، بلکه برای یک افغانستان آزاد و با ثبات است.

داکتر محب افزود: پیام من به دشمن این است که موجودیت اختلاف سیاسی‌تان یک‌سو ولی حق ندارید که مردم‌ بی‌گناه و بی‌دفاع ما را به شهادت برسانید. وی اضافه کرد که حالا هیچ بهانه‌ یی برای تداوم جنگ در کشور باقی نیست.

او گفت: در عرصۀ عمران و آبادی کشور نقش ملت و حکومت مهم است و نیاز است که همه برای دست‌آوردهای ۲۰ سال گذشته مشترکاً کار کنیم.

در اخیر مشاور امنيت ملی از نقش و تلاش‌های عالمان دین ستایش کرد و افزود که حکومت تلاش می کند که توجه جدی به تامین امنیت آنان داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا