سیاست

معاون دوم ریاست جمهوری: حکومت تلاش خواهد کرد تا مشکلات و نیازمندی های مردم را در سطوح مختلف کاهش دهد

کابل باختر 18 عقرب
جمعی از بزرگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی، امروز با استاد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، دراین دیدار یک تن از نمایندگان مردم غزنی در ولسی جرگه وبزرگان ولسوالی متذکره مشکلات شانرا درعرصه های مختلف مطرح نمودند واز حکومت جدید خواستند دررفع مشکلات شان توجه نماید.
همچنان دیدار کنندگان مشارکت عادلانه مردم در ساختار ادارات دولتی، استخدام کارمندان دولت براساس شایستگی و لیاقت، مبارزه با فساد و بی عدالتی را به عنوان خواسته های خویش مطرح نمودند.
همچنین در این دیدار حسین علی کریمی فارغ تحصیل رشته اقتصاد تجارتی در دانشگاه پونه هندوستان که توانسته است در ده ها هزار دانشجو موفق به کسب عنوان بهترین دانشجوی سال شده است نیز به معاون رییس جمهور معرفی گردید.
کریمی گفت که او براثر تلاش در زمینه های تحقیقات علمی، شرکت در کنفرانس های علمی و توجه لازم به رشته تحصیلی اش، توانست از بین ده هاهزار دانشجو از کشورهای مختلف جهان، به عنوان بهترین دانشجوی سال در دانشگاه پونه ای هندوستان انتخاب شود.
سپس استاد سرور دانش معاون ریاست جمهوری، کسب مقام بهترین دانشجوی سال را به حسین علی کریمی تبریک گفته و ضمن تقدیر از تلاش های وی در  بدست آوردن این مقام، اورا به ادامه تحصیل و کسب مدارج بالای علمی تشویق کرد.
معاون رییس جمهور کسب دانش و توجه به تحصیلات عالی را برای جوانان کشور یک ضرورت حیاتی عنوان کرد.
معاون رییس جمهور در پاسخ به خواسته ها و مطالبات بزرگان ولسوالی جاغوری نیز گفت که حکومت جدید تلاش خواهد کرد تا با درجه بندی اولویت ها، توجه به مواردی را که می تواند مشکلات و نیازمندی های مردم را در سطوح مختلف کاهش دهد، در رأس برنامه های کاری خویش قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا